piątek, 5 maja 2017

Podsumowanie kwietnia

Kwiecień już za nami, pora na książkowe podsumowanie. Pod kilkoma względami był to mój najlepszy miesiąc w tym roku :)



W kwietniu przeczytałam aż 20 książek, co bardzo mnie cieszy. Nie tylko ze względu na tę liczbę, ale przede wszystkim dlatego, że już dawno nie czułam takiej chęci, żeby po prostu usiąść i czytać. Ten pierwszy kwartał był trochę wymuszony pod tym względem, a teraz mogę śmiało powiedzieć, że odnalazłam zagubioną czytelniczą pasję :) 

Kwietniowa lista:

  • Rosemary znaczy pamięć - Agatha Christie  ★ 6/10  
  • Spójrz mi w oczy, Audrey - Sophie Kinsella ★ 7/10
  • To All the Boys I've Loved Before - Jenny Han ★ 7,5/10
  • Czas Żniw - Samantha Shannon ★ 3/10 (recenzja)
  • Pajęczyna Szarloty - E.B. White ★ 7/10 
  • Muminki - komiks cz. I - Tove Jansson ★ 6/10 (recenzja)
  • Mary Slessor - J. & G. Benge ★ 7/10  
  • P.S. I Still Love You - Jenny Han ★ 7/10
  • Czarnoksiężnik z krainy Oz - Lyman Frank Baum ★ 6/10  
  • Yokai - Michael Dylan Foster ★ 6/10 (recenzja)
  • Rodzina O. - Ewa Madeyska ★ 3/10 (recenzja)
  • Doskonała pomyłka - Katie Agnew ★ 8/10 (recenzja)
  • Camille, moja ptaszyna - Sophie Daull (recenzja)
  • Piękna i Bestia - Elizabeth Rudnick ★ 7/10
  • Księgarenka przy ulicy Wiśniowej - praca zbiorowa ★ 8/10 (recenzja wkrótce)
  • Lost in a Book - Jennifer Donnelly ★ 8/10 
  • Beauty and the Beast - J.R. Planche ★ 6/10
  • Bestia - Alex Flinn ★ 7/10
Plus dwa e-booki:
  • A Question of Destiny - Anita Higman ★ 7/10
  • Ella: an Everland Ever After Tale - Caroline Lee ★ 7/10

Liczba przeczytanych stron: 5623

Przeczytałam trzy książki na Sherlockowe wyzwanie książkowe u Kulturalnej Pyry (11/17) i jedną z listy BBC (48/100).


Kwietniowy stosik



W kwietniu przybyło do mnie 18 książek, czyli po raz pierwszy od dawna mniej, niż w danym miesiącu przeczytałam. Czyżbym była na dobrej drodze do wyjścia z nałogu? ;D

  • Zwycięska służba chrześcijańska - Alan Redpath
  • Lost in a Book - Jennifer Donnelly
  • Bestia - Alex Flinn
  • Gniew i świt - Renee Ahdieh
  • Ben Hur - Lewis Wallace
  • Ostatnie fado - Iwona Słabuszewska-Krauze
  • Dziewczyna z piosenki - Chrissy Cymbala Toledo
  • Piękna i Bestia - Elizabeth Rudnick
  • Jagoda - Anna Kasiuk
  • Czarnoksiężnik z Krainy Oz - L.F. Baum
  • W 80 dni dookoła świata - Jules Verne
  • Camille, moja ptaszyna - Sophie Daull
  • 4.50 z Paddington - Agatha Christie
  • Wielka Czwórka - Agatha Christie
  • Złota czara cz. II  - Henry James
  • Ostatnie lato cz. II - Catrin Collier
  • Wichrowe wzgórza - Emily Bronte
  • Doskonała pomyłka - Katie Agnew

5 z nich jest z kolekcji, które zbieram, 3 to egzemplarze od wydawnictw, 2 dostałam w prezencie, 1 wygrałam w konkursie, 1 dostałam do recenzji w ramach zadania domowego w szkole biblijnej, której jestem studentką, a pozostałe 6 to już moje mniej lub bardziej impulsywne zakupy ;)

A jak u Was wyglądał kwiecień? :)



10 komentarzy:

  1. Może i na dobrej, ale Boże kochany, ta ilosć i tak przeraża ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W zeszłym miesiącu było 30, ale miałam urodziny ;D

      Usuń
  2. Zazdroszczę tylu przeczytanych książek. Zdecydowanie niedługo wyjdziesz z nałogu. Zmień to! To bardzo dobry nałóg, trzeba go rozwijać!😂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, zanim przeczytam to wszystko, co na mnie czeka, to mam jeszcze kilka szczęśliwych lat w nałogu xD

      Usuń
  3. Zazdroszczę takich wyników! I tylu książek!
    U mnie fatalnie.. Tylko przeczytane dwie książki. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wcale nie fatalnie, najważniejsze, że czytasz! :)

      Usuń
  4. Jeny, tyle pozycji i przeczytanych stron, niezła jesteś :D!
    "Dziewczyna z piosenki" bardzo, oj bardzo mi się podobała :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłam chora w kwietniu, więc trochę czasu spędziłam w łóżku, czytając :D
      Mnie też się bardzo podobała, właśnie zamieściłam recenzję :)

      Usuń
  5. Wow świetny wynik! Gratuluję i oby tak dalej :D

    Zabookowany świat Pauli

    OdpowiedzUsuń