wtorek, 4 kwietnia 2017

Podsumowanie marca

Jedna trzecia roku już za nami - ktoś jeszcze jest w szoku, tak jak ja? :D Plus z tego taki, że coraz bliżej do wyczekiwanych majowych premier ;) Ale nie o tym miał być ten post - pora podsumować marzec!



W marcu przeczytałam 10 książek. Nie zachwyca mnie ten wynik, ale mam nadzieję, że w kwietniu będzie lepiej.

  • Rozdzielił nas ocean - Karen Kingsbury  ★ 7/10  
  • Siedem minut po północy - Patrick Ness ★ 7/10
  • Biuro kotów znalezionych - Kinga Izdebska ★ 7/10
  • Kruso - Lutz Seiler ★ 5/10 (recenzja)
  • Księga luster - E.O. Chirovici ★ 7,5/10  (recenzja)
  • Ze wspomnień Samowara - Benedykt Hertz ★ 7,5/10 
  • Dziwny przypadek psa nocną porą - Mark Haddon ★ 7/10  
  • Miasto cieni - Ransom Riggs ★ 6/10
  • Pippi wchodzi na pokład - Astrid Lindgren ★ 7,5/10  
  • Chórzystki - Jennifer Ryan ★ 8/10 (recenzja)

Liczba przeczytanych stron: 3065 

Powoli idę do przodu z wyzwaniami, przeczytałam po jednej książce na Sherlockowe wyzwanie książkowe u Kulturalnej Pyry i z listy BBC.

Marcowy stosik 


Marzec był wyjątkowo obfity pod względem nowych książek, bo przybyło do mnie ich aż 30! 

\
Na zdjęciu powyżej są te książki, które dostałam w prezencie urodzinowym, wygrałam albo dostałam od wydawnictw:

  • The Sun is Also a Star - Nicola Yoon
  • Illuminae - Jay Kristoff, Amie Kaufman
  • Księgarenka przy ulicy Wiśniowej - praca zbiorowa
  • Biuro kotów znalezionych - Kinga Izdebska
  • Lose Me - M.C. Frank
  • Zabójczyni - Sarah J. Maas
  • Księga luster - E.O. Chirovici
  • Nothing More - Anna Todd
  • Chórzystki - Jennifer Ryan
  • Słowik - Kristin Hannah
  • Wodnikowe Wzgórze - Richard Adams
  • Anne of Green Gables - L.M. Montgomery
  • A Little Princess - F.H. Burnett
  • Beauty and the Beast - J. R. Planche


Na drugim zdjęciu są książki, które sama kupiłam. Na swoje usprawiedliwienie mam, że wszystkie były przecenione/używane/z prenumeraty ;)

  • Kasacja - Remigiusz Mróz (trzeba sprawdzić, czym wszyscy się tak zachwycają :P)
  • Świetlista gwiazda - Patricia St. John
  • Po drugiej stronie kartki - Jodi Picoult, Samantha van Leer
  • Daj nam ostatnią szansę - Abbi Glines (kupiona na ulicznym stoisku z używanymi książkami, muszę jeszcze wywietrzyć do końca jej przykry zapach...ale dam jej ostatnią szansę ;))
  • Panna z mokrą głową - Kornel Makuszyński (a tę akurat wzięłam z rodzinnego domu, bo brat i tata nie byli zainteresowani)
  • Geneza - Jessica Khoury
  • Slumdog, milioner z ulicy - Vikas Swarup (kosz z tanią książką w Stokrotce...)
  • Wymarzony dom - Magdalena Kordel 
  • Kradzione róże - Anna Łacina
  • Projekt "Rosie" - Graeme Simsion 
  • Noc w bibliotece - Agatha Christie
  • Detektywi w służbie miłości - Agatha Christie
  • Zimistrz - Terry Pratchett
  • W północ się odzieję - Terry Pratchett
  • Złota czara cz. I - Henry James
  • Ostatnie lato cz. I - Catrin Collier


Nie pytajcie, kiedy to wszystko przeczytam, bo sama nie wiem :P

A jak u Was wyglądał marzec? Ile przeczytaliście, a ile do Was przybyło?


11 komentarzy:

  1. 10 to całkiem dobry wynik. Zazdroszczę tyle nowych książek. Ja straciłam całą kasę, więc więcej książek nie kupię�� Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niby tak, ale jak pomyślę, ile czasu mogłam spędzić na czytaniu, a ile go zmarnowałam na inne rzeczy, to jednak trochę mi szkoda :)
      Urodzinowy miesiąc i dużo promocji, tak jakoś wyszło... :D

      Usuń
  2. Też kochana zaszalałaś! ;D, ale mamy usprawiedliwienie, to same świetne pozycje! ;) i nie narzekaj bo przeczytałaś cały stos! Nieważne ile, ważne że miałaś czas <3
    Serdecznie pozdrawiam,
    camilleshade-books.blogspor.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak ciężko się czasem powstrzymać, prawda? :D Dobrze, że są promocje w księgarniach i używane książki :D
      Wiem wiem, całkiem niezły wynik, ale jak na kurę domową, która siedzi w domu większość czasu, to jednak mało :D

      Usuń
  3. Jestem ciekawa książki "Słowik" :D Myślę że masz dobry wynik, w porównaniu do mnie gdzie przeczytałam tylko 3 książki.. ;c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słyszałam o niej prawie same dobre opinie, mam nadzieję, że mi też się spodoba :) I Tobie, jeśli po nią sięgniesz :)
      3 książki to też dobry wynik, najważniejsze, żeby czytać!

      Usuń
  4. Świetny wynik! Gratuluję :)
    Zaraz muszę zapoznać się z Twoją recenzją na temat "Księgi luster". Książka czeka już u mnie w kolejce, ale chętnie poznam najpierw zdanie innych na jej temat :)
    Moje podsumowanie marca wygląda podobnie, ponieważ przeczytałam jedenaście książek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i gratuluję Tobie - 11 książek to świetny wynik!
      Księgę luster bardzo polecam :)

      Usuń
  5. Huhu, świetny wynik, gratuluję! :D A ile nowości *.*

    Zabookowany świat Pauli

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :) Nowości faktycznie sporo, ale w tym miesiącu staram się jak mogę, żeby się ograniczać :D

      Usuń