środa, 21 marca 2018

Tak Czytam w Katowicach!

Dwa tygodnie temu, 6 marca, sieć tanich księgarń Tak Czytam zrobiła mi prezent urodzinowy i otworzyła swoje podwoje także w Katowicach, przy ulicy 3 Maja 13. Poniżej kilka słów o nowej księgarni i trochę zdjęć :)



Już od lat jestem wierną fanką księgarń Tak Czytam, odkąd po raz pierwszy trafiłam do lokalu we Wrocławiu i zobaczyłam wszystkie te kusząco niskie ceny. Od tego czasu, podczas każdej wizyty w moim rodzinnym mieście starałam się zajrzeć na Oławską, co nierzadko kończyło się książkowymi zakupami ;) Z niecierpliwością czekałam na otwarcie lokalu w Katowicach i w końcu się doczekałam!


Księgarnia jest dosyć spora, a każdą wolną przestrzeń wypełniają regały i stoły pełne książek przeróżnych gatunków. Znajdziecie tam mnóstwo literatury obyczajowej, kryminałów, fantastyki, poradników i książek podróżniczych, literatury faktu i innych. 


Na uwagę z pewnością zasługuje bardzo bogato zaopatrzony dział książek dziecięcych, gdzie można zaopatrzyć się w książeczki dla maluchów w każdym wieku: klasykę literatury dziecięcej, zbiory baśni z całego świata, czy książki edukacyjne. Najmniej zauważyłam chyba powieści młodzieżowych, ale również trochę ich na półkach jest, na przykład "Złodziejka książek" czy cała trylogia "Igrzysk Śmierci".


Jeżeli ktoś z was nie miał jeszcze styczności z twórczością Agathy Christie - królowej kryminału, to w księgarniach Tak Czytam możecie kupić piękne wydania w twardej oprawie po 9,90zł/szt. Szczególnie polecam moją ulubioną powieść tej autorki: "I nie było już nikogo".


Ceny książek zaczynają się już od kilku złotych, a więc bez większych wyrzutów sumienia można trochę zaszaleć i kupić więcej książek, niż w tradycyjnej księgarni ;) Chociaż na takczytamowych regałach znajduje się wiele mniej znanych książek, to trafiają się również tytuły bardzo popularne, a z pewnością o wiele tańsze niż gdzie indziej. Wizytę w księgarni można potraktować również jako polowanie na powieści, o których mogliście dotąd nie słyszeć, a okazują się być bardzo dobre i warto dać im szansę. 


Chociaż na razie przy dwóch wizytach w katowickiej księgarni powstrzymałam się od zakupów, to z pewnością będę tam częstym gościem i nie raz zaopatrzę się tam w nowe ksiażki, na przykład dla mojego maluszka, który niedługo pojawi się na świecie :) 


Przy okazji zachęcam do zakupów przyszłe mamy - w Tak Czytam nie musicie stać w kolejkach!


Zaznaczę jeszcze tylko, że post nie jest w żaden sposób sponsorowany - po prostu chciałam podzielić się z Wami kolejnym świetnym miejscem na książkowej mapie Śląska :)




4 komentarze:

  1. Jestem ze Śląsku, do Katowic mam niecałą godzinę, więc muszę się niedługo tam wybrać :D Cieszę się, że w końcu i u nas otwarli :D

    Zabookowany świat Pauli

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. ooo fajnie wiedzieć poszukam adresu i kiedys się wybiorę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A widzisz, zapomniałam podać adres! Już poprawione :) Księgarnia jest na 3 Maja 13, naprzeciwko Orsaya :)

      Usuń