czwartek, 1 marca 2018

Podsumowanie lutego

Chyba po raz pierwszy udaje mi się zamieścić post podsumowujący w pierwszym dniu nowego miesiąca! Poniżej kilka zdjęć i lista nowości w mojej biblioteczce oraz książek, które przeczytałam w lutym :) 



W lutym przeczytałam 11 książek. Mogło być więcej, ale mogło być też mniej, więc nie zamierzam narzekać :) W końcu mogę też podzielić się z Wami przyczyną mojego roztargnienia, spowolnienia i zmęczenia w ostatnich miesiącach - w lipcu zostanę mamą! Ciąża to cudowny czas, ale czasem zwyczajnie brakuje mi energii na czytanie i pisanie recenzji. 

Wracając do lutowych lektur:

  • Toskańska trattoria  - Jenny Nelson ★ 6/10 
  • Tylko pocałunek - Denise Hunter ★ 7/10 (recenzja)
  • Earthbound - Gwendoline Courreges ★ 5/10 (recenzja po angielsku)
  • Spotkamy się przypadkiem - Małgorzata Garkowska ★ 7/10 (recenzja)
  • A Bear Called Paddington - Michael Bond ★ 8/10 
  • Kraina cienia - Jenny Carroll (Meg Cabot)  ★ 6/10 
  • Goodbye Days - Jeff Zentner ★ 7/10
  • More About Paddington - Michael Bond ★ 7/10 
  • Dzień ostatnich szans - Robyn Schneider ★ 6,5/10 (recenzja)
  • Paddington Helps Out - Michael Bond ★ 7/10 
  • Z otchłani - Martyna Senator ★ 7/10 (recenzja wkrótce)

Ilość przeczytanych stron: 2787

listy BBC nie udało mi się w lutym nic przeczytać, ale może w marcu. Jeśli chodzi o wyzwanie z bloga Micha Kultury, to zaliczyłam kolejne dwa punkty (6/15). Biorę też udział w wyzwaniu Przeczytam 12 książek po angielsku w 2018 roku - na razie za mną 5 na 12.



Lutowy stosik



W lutym przybyły mi 23 nowe książki. 

6 od wydawnictw:

  • Pośród żółtych płatków róż - Gabriela Gargaś (Filia)
  • Szpilki za milion - Izabela Szylko (Burda)
  • Spotkamy się przypadkiem - Małgorzata Garkowska (Zysk i S-ka)
  • Z otchłani - Martyna Senator (Czwarta Strona)
  • Trup na plaży i inne sekrety rodzinne - Aneta Jadowska (Czytam Pierwszy)
  • Dzień ostatnich szans - Robyn Schneider (Moondrive) - zapomniałam dołożyć ją do zdjęcia

4 z prenumerat:

  • Inicjały zbrodni cz. 2  - Agatha Christie/Sophie Hannah
  • Zamknięta trumna cz. 1 - Agatha Christie/Sophie Hannah
  • Magiczne miejsce - Agnieszka Krawczyk
  • Dolina mgieł i róż - Agnieszka Krawczyk


2 mangi jako wcześniejszy prezent urodzinowy i 1 książka jako spóźniony świąteczny:

  • Sherlock. Niewidomy bankier - Jay.
  • Sherlock. Wielka gra - Jay.
  • Serce z piernika - Magdalena Kordel

10 kupionych na różnych okazjach, w tym 3 po angielsku z Book Depository:

  • A Bear Called Paddington - Michael Bond
  • More About Paddington - Michael Bond
  • Paddington Helps Out - Michael Bond
  • O dziewczynce, która połknęła chmurę tak wielką jak wieża Eiffla - Romain Puertolas
  • Nutria i Nerwus - Małgorzata Musierowicz
  • Córka Robrojka - Małgorzata Musierowicz
  • Kolekcja nietypowych zdarzeń - Tom Hanks
  • Sezon na cuda - Magdalena Kordel
  • Cudowny chłopak - R.J. Palacio
  • Druga szansa - Dani Atkins


Czytaliście coś z wymienionych przeze mnie książek? Jaka ksiażka przeczytana w lutym zrobiła na Was największe wrażenie? :)






6 komentarzy:

  1. 11 książek to wspaniały wynik.

    Gratulacje dla przyszłej mamy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny wynik :) luty był pełen wspaniałych premier. Mnie najbardziej przypadły do gustu "Zanim zostaliśmy nieznajomymi" i "Dziewczyny chcą się zabawić".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Słyszałam o tych książkach, ale żadnej nie miałam jeszcze okazji przeczytać, może za jakiś czas :)

      Usuń
  3. Świetne wyniki i świetne wieści, gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń