środa, 1 lutego 2017

Podsumowanie stycznia + plany na luty

Styczeń już za nami, rozpoczął się nowy miesiąc, więc pora na podsumowanie :)





W styczniu udało mi się przeczytać 12 książek:

  • Hello, Goodbye, and Everything in Between - Jennifer E. Smith ★ 5/10
  • Zegarek z różowego złota - Richard Paul Evans ★ 7/10
  • Tajemniczy ogród - Frances Hodgson Burnett ★ 7/10
  • Powrót do tajemniczego ogrodu - Holly Webb ★ 5/10
  • Pippi Pończoszanka - Astrid Lindgren ★ 7/10
  • Tajemnica Sittaford - Agatha Christie ★ 7,5/10
  • Dworek Longbourn - Jo Baker ★ 5/10
  • Around the World in 80 Days - Jules Verne ★ 8/10
  • Rebeka - Daphne du Maurier ★ 7,5/10
  • Caraval  - Stephanie Garber ★ 7,5/10

 + 2 ebooki:
  • A Fatal Twist of Lemon - Patrice Greenwood ★ 7/10
  • Lose Me - M.C. Frank ★ 8/10
Łączna ilość przeczytanych stron: 3360

Zaliczyłam już aż sześć pozycji z Sherlockowego wyzwania książkowego u Kulturalnej Pyry, a także jedną z listy BBC.


Styczniowy stosik



Do mojej biblioteczki w styczniu przybyło 16 książek, plus dwa ebooki. Jeśli ktoś pamięta moje postanowienie noworoczne, to pewnie teraz uśmiecha się pod nosem ;) Ale nie jest tak źle, bo 6 z tych pozycji to książki z kolekcji, które zbieram, 3 to prezenty, 2 używane, kupione na Allegro, jedna od wydawnictwa, 2 kupione w promocji, więc takim impulsywnym zakupem były tylko dwie z nich: Ranczo i Siedem minut po północy. 

Plany czytelnicze na luty



Mam wiele rozpoczętych serii, które jakoś ciężko mi dokończyć, dlatego ogłosiłam dla samej siebie luty miesiącem kontynuacji. W związku z tym chcę przeczytać:

  • Midnight in Austenland - Shannon Hale
  • Dziedzictwo ognia - Sarah J. Maas
  • Uwięziona w bursztynie - Diana Gabaldon
  • Nigdy nie gasną - Alexandra Bracken
  • Kometa nad Doliną Muminków - Tove Jansson
  • Labirynt śniących książek - Walter Moers
  • Przygody Sherlocka Holmesa - Arthur Conan Doyle
  • Miasto cieni - Ransom Riggs



Miesiąc zacznę jednak od Zaklinacza słów  Herbaty z jaśminem, w związku z TBR Days, o którym to wydarzeniu możecie przeczytać trochę niżej. 







A jak przedstawiają się wasze podsumowania i plany?

Napiszcie mi jeszcze proszę, czy wolicie podsumowanie, stosik i TBR na kolejny miesiąc w tym samym poście, czy w osobnych.




10 komentarzy:

  1. Taki wstyd trochę ale nie nigdy nie przeczytałam "Tajemniczego ogrodu" nawet nie wiem czy film obejrzałam w całości.... Znam fabułę co kto i z kim .. Ale pamiętam, że oglądałam "Powrót do tajemniczego ogrodu" i był bardzo dobry. Już wiem co przeczytam niedługo :) Zresztą na to niedługo to już mam długą liste tytułów !
    Gratuluję tylu przeczytanych książek !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam dokładne to samo! Nigdy nie czytałam a film po raz pierwszy widziałam dobrze po 20 ;) tajemniczy ogród jest w moim planie na luty 😄

      Usuń
    2. O, to mam nadzieję, że Ci się spodoba! :)

      Usuń
  2. Mój styczeń był dosyć kiepski :/ bo tylko 5 książek :/
    Caraval *-* Ale bym chciała to przeczytać :D

    Zabookowany świat Pauli

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 5 książek to też dobry wynik! Najważniejsze, żeby czytać :) Ilość jest drugorzędna.
      Premiera Caravalu już za dwa tygodnie- na pewno warto przeczytać :) Jutro zamieszczę recenzję.

      Usuń
  3. Świetne podsumowanie! Jak ci się podobał Dworek Longbourn? Widzę, że dałaś mało gwiazdek, aż jestem ciekawa czy była aż taka zła :P

    I równie piękny nowy stosik i plany na luty! Mam nadzieję, że Zaklinacz słów spodoba Ci się bardziej niż mi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! No właśnie średnio mi się podobał. Z jednej strony ciekawe ukzanie wydarzeń z Dumy z innej perspektywy, ale chyba jednak wcale nie chciałam ich z tej strony znać;D I w środku książki robi się dziwnie...

      Usuń
    2. Oj, to teraz mnie zaintrygowałaś. Muszę sama przeczytać, żeby się przekonać o co chodzi, ale najpierw odświeżę sobie Dumę.

      Usuń
  4. Widzę na jednym stosiku MUMINKI <3. Z chęcią i ja bym sobie tę książkę przeczytała :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto! Postacie niby podobne, ale jednak inne od tych rysunkowych :)

      Usuń