środa, 4 października 2017

Podsumowanie września

Witajcie kochani!
Jeśli jesteście ciekawi, jakie książki przeczytałam we wrześniu i jakie tytuły zasiliły moją domową biblioteczkę, zapraszam do dalszej lektury :)




Liczyłam na to, że we wrześniu uda mi się przełamać dręczącą mnie od czerwca"klątwę" 12 książek na miesiąc, ale przez wakacyjny wyjazd i różne zobowiązania niestety mi się nie udało, choć 12 to też przyzwoity wynik :) Nie wszystkie z nich załapały się na zdjęcie, bo część czytałam w formie elektronicznej, a niektóre musiałam oddać do biblioteki.

  • Wybory Niny - Anna Kekus  ★ 6,5/10 (recenzja)
  • Czereśnie zawsze muszą być dwie - Magdalena Witkiewicz ★ 7,5/10 
  • Anne of Green Gables: A Graphic Novel - M. Marsden & B. Thummler
    ★ 7/10 (mini recenzja po angielsku)
  • Trzynaście powodów - Jay Asher ★ 7/10 
  • Pippi na Południowym Pacyfiku - Astrid Lindgren ★ 7,5/10 
  • Pod błękitnym greckim niebem - Jennifer Barclay ★ 6/10 
  • Zanim zasnę - S.J. Watson ★ 7/10 
  • Nostalgia anioła - Alice Sebold ★ 6/10
  • Jak uczyć się szybciej i skuteczniej - Krzysztof i Natalia Minge
    ★ 7/10  (recenzja)
  • List z przeszłości - Mairi Wilson ★ 6,5/10 (recenzja)
  • Ósmy cud świata - Magdalena Witkiewicz ★ 7,5/10 (recenzja)
  • The Dollmaker of Kraków - R.M. Romero ★ 8/10 

Ilość przeczytanych stron: 4017

Chociaż odrobinę ruszyłam do przodu z Sherlockowym wyzwaniem u Kulturalnej Pyry (nadrobiłam dwa punkty, 15/17 już za mną)  i z listą BBC (jedna nowa pozycja, a więc dotarłam do półmetku - 50/100!).


Wrześniowy stosik


Znowu musiałam podzielić zdobycze na kilka zdjęć, bo przybyły mi 22 książki.


Trochę mi się zrobił misz masz na zdjęciach, ale tutaj są cztery książki z prenumerat, jedna, którą kupiłam od Maw Reads i cztery egzemplarze recenzenckie.



Na dwóch powyższych zdjęciach są kolejne egzemplarze recenzenckie i "pamiątki" z wyjazdu do Grecji - jedną kupiłam, pięć dostałam w prezencie :) Trochę więcej pisałam o nich kilka postów temu - Powakacyjny book haul


A tutaj jest komiks, przedstawiający kilka greckich mitów, który bardzo lubiłam czytać w dzieciństwie. Przypomniało mi się o nim, kiedy spacerowałam po Akropolu i po powrocie do Polski znalazłam go na Allegro :)


Plany na październik


Tu nie mam zdjęcia, ale na pewno chcę rozładować większość stosiku do recenzji i w końcu przeczytać "Słowika", którego dostałam na urodziny w marcu, a ciągle jeszcze nie udało mi się za niego zabrać.


A jak przedstawiają się Wasze wyniki, zdobycze i plany? :)


4 komentarze:

  1. Świetny wynik, gratuluję :)
    Ja też przeczytałam we wrześniu "13 powodów", a niektóre z przeczytanych przez Ciebie książek mam w planach, m.in książki Magdaleny Witkiewicz :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :) Jak Ci się podobało "13 powodów"? Książki Magdaleny Witkiewicz bardzo polecam! :)

      Usuń
  2. Planowałam w październiku nadrobić trochę książek z mojej półki, no ale zobaczymy. U mnie również Słowik "zalega" od dłuższego czasu :)

    OdpowiedzUsuń