sobota, 12 maja 2018

Podsumowanie kwietnia

Wiem, wiem, już prawie połowa maja, a ja dopiero zabieram się za podsumowanie poprzedniego miesiąca. Długi majówkowy wyjazd i ciążowy nicmisięniechcizm niestety nie sprzyjają regularności prowadzenia bloga ;) W każdym razie z opóźnieniem, ale w końcu zamieszczam kilka słów o moich kwietniowych lekturach i zdobyczach :)




W kwietniu przeczytałam 10 książek. Coraz trudniej jest mi się skupić, ale mam nadzieję, że w maju jednak będzie trochę lepiej :)

  • Trup na plaży i inne sekrety rodzinne  - Aneta Jadowska ★ 8/10 (recenzja)
  • Dziewczyna ze sklepu z kapeluszami - Dorota Gąsiorowska ★ 7,5/10 (recenzja)
  • Cień burzowych chmur - Edyta Świętek ★ 7,5/10 (recenzja)
  • Nauczyciel tańca - Anna Dąbrowska ★ 2/10 
  • Wakacje Mikołajka - Sempe & Goscinny ★ 8/10 
  • Małżeństwo do poniedziałku - Denise Hunter  ★ 8,5/10 (recenzja)
  • Bez serca - Marissa Meyer ★ 8/10 (recenzja)
  • Po prostu bądź - Magdalena Witkiewicz ★ 6/10 
  • Pani McGinty nie żyje - Agatha Christie ★ 7/10 
  • Zanim żyli długo i zaplątani - Stacia Deutsch 6/10

Ilość przeczytanych stron: 3229

Lista BBC ciągle leży odłogiem... Coś w tym roku nie mogę się zabrać za książki z niej, wszystkie wydają mi sie zbyt poważne jak na moje aktualne trudności ze skupieniem. Za to mogę skreślić chociaż jeden punkt wyzwania z bloga Micha Kultury  (9/15). Ciągle też biorę udział w wyzwaniu Przeczytam 12 książek po angielsku w 2018 roku, choć w kwietniu nie udało mi się skończyć ani jednej książki w tym języku. Za to w maju już dwie, więc powoli idę do przodu ;)



Kwietniowy stosik


W kwietniu przybyło mi trochę mniej książek, niż w poprzednich miesiącach, z czego się bardzo cieszę, bo i tak przeraża mnie ilość tych, które ciągle czekają na przeczytanie :P


8 egzemplarzy recenzenckich:

  • Małżeństwo do poniedziałku - Denise Hunter (Wyd. Dreams)
  • Cała w fiołkach - Agnieszka Olejnik  (Czwarta Strona)
  • Perłowa dama - Aleksandra Polak (Czwarta Strona)
  • Może kiedyś, innym razem - Joanna Gawrych-Skrzypczak (Czwarta Strona)
  • GPS szczęścia, czyli jak wydostać się z Czarnej D. - Magdalena Witkiewicz, Marzena Grochowska  (Od deski do deski)
  • Zamęt - Vincent V. Severski  (Czarna Owca)
  • Ja chyba zwariuję!  Agata Przybyłek (Czwarta Strona)
  • Dziewczyna, która czytała w metrze - Christine Feret-Fleury (Publicat)

Prezenty/wygrane:

  • Cudowny chłopak i ja - R.J. Palacio
  • Talking As Fast As I Can - Lauren Graham

Kupione:

  • Dante na tropie - Agnieszka Olejnik
  • Piosenki o dziewczynie - Chris Russell
  • Moje życie obok - Huntley Fitzpatrick


A jak wam się udał kwiecień pod względem książkowym? :)


2 komentarze:

  1. A planujesz przeczytać "Spętanych przeznaczeniem"? Ja nie mogę się doczekać! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raczej nie. Przyznam szczerze, że niezbyt lubię twórczość pani Roth ;) Ale Tobie życzę świetnej lektury! :)

      Usuń