niedziela, 12 marca 2017

Lutowo Bookstagramowo

Witajcie, Kochani!
Zainspirowana kilkoma innymi blogami, postanowiłam co miesiąc tworzyć post ze swoimi zdjęciami z Instagrama, które najbardziej Wam się spodobały :)




10. Ta okładka sama się broni, prawda? ;)


9. To samo tutaj :) Samą książkę bardzo polecam fanom Jane Eyre, którzy lubią czytać retellingi swoich ulubionych historii.


8. I znowu Caraval :)


7. Może nie jestem wielką fanką Pokemonów, ale Pikachu jest po prostu uroczy!


6. Książki i herbata to zawsze dobre połączenie!


5. Jedno z moich pierwszych zdjęć na kartkowym tle :)


4. Trochę odgrzewany kotlet, bo zrobiłam je dawno temu, ale jednak Wam się spodobało ;)


3. Wydania z Barnes & Noble... 💗


2. Książkowe tęcze mają coś w sobie, prawda?


1. Nie jest to może zdjęcie, które sama bym wybrała, ale vox populi itd... ;)


Dziękuję za wszystkie polubienia i komentarze! Może dla niektórych to tylko liczby, ale dla mnie to ogromna radość i motywacja, żeby kontynować moje bookstagramowe działania :)

Pozdrawiam Was serdecznie i życzę Wam wspaniałego tygodnia! A już jutro zapraszam na recenzję "Księgi luster" :)



4 komentarze:

  1. Piękne zdjęcia, szczególnie to z herbatkami mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! <3 Herbatki są fotogeniczne :D

      Usuń
  2. Jak zwykle piękne zdjęcia! <3 I te z największą ilością polubień i pozostałe :D

    OdpowiedzUsuń