sobota, 3 czerwca 2017

Podsumowanie maja

Za oknem świeci słońce, wokół pełno zieleni, grube swetry trafiły głęboko do szafy - nadszedł czerwiec, jeden z najpiękniejszych miesięcy w roku. Pora zatem na czytelnicze podsumowanie maja :)




W maju udało mi się przeczytać 14 książek. Liczyłam na trochę więcej, ale biorąc pod uwagę, że miałam kilka wyjazdów, to i tak nie jest źle. 

  • Dziewczyna z piosenki - Chrissy Cymbala Toledo  ★ 8/10 (recenzja
  • Kawiarenka w Kabulu - Deborah Rodriguez ★ 5/10
  • Pretty Woman - Susanne Scheibler ★ 4/10
  • Próba niewinności - Agatha Christie ★ 7/10 
  • Wymarzony dom - Magdalena Kordel ★ 7,5/10 
  • Wszystko wina kota! - Agnieszka Lingas-Łoniewska ★ 7,5/10 (recenzja)
  • Always and Forever, Lara Jean - Jenny Han ★ 7/10  
  • Przez las - Emily Carroll ★ 6/10
  • No Ordinary Star - M.C. Frank ★ 8/10  (recenzja na Goodreads, po angielsku)
  • Madika z Czerwcowego Wzgórza - Astrid Lindgren ★ 7,5/10 
  • Buszujący w zbożu - J.D. Salinger ★ 3/10 
  • Do zobaczenia w Paryżu - Michelle Gable ★ 8/10 (recenzja)
  • Uciekająca narzeczona - Denise Hunter ★ 8/10 (recenzja)
  • No Plain Rebel - M.C. Frank ★ 8/10 (recenzja na Goodreads, po angielsku)

Ilość przeczytanych stron: 4291

Zaliczyłam kolejne dwie pozycje z Sherlockowego wyzwania u Kulturalnej Pyry (13/17) i jedną z listy BBC.

Majowy "stosik"


W maju przybyło mi aż 38 książek! Ciągle jestem zszokowana tą liczbą. Nie zmieściłam wszystkich na jednym zdjęciu, więc musiałam je trochę podzielić. Wybaczcie, że nie wymienię wszystkich tytułów, ale jak widzicie, jest tego bardzo dużo :)


Na pierwszym zdjęciu są moje targowe zdobycze, które dokładniej mogliście obejrzeć w tym poście.


Drugie zdjęcie to egzemplarze recenzenckie od wydawnictw. Cztery z tych tytułów już za mną (cztery pierwsze od dołu) i żaden mnie nie rozczarował :) 


Ten stosik to książki, które upolowałam na aukcjach charytatywnych, plus dwie z wymiany z Dianą  - Bardziej Lubię Książki.


Tutaj są książki z prenumerat i kolekcji, które zbieram - Kolekcja Romantyczna, kolekcja kryminałów Agathy Christie i dwie następne książki z kolekcji literatury dziecięcej, upolowane w Biedronce za 24,99.


Ostatni stosik to już moje różne zakupy, w większości znalezione w antykwariatach, na promocjach itd. Nie mogłam też odmówić sobie dwóch majowych premier: Always and Forever, Lara Jean Jenny Han, i A Court of Wings and Ruin Sary J. Maas. 

Jak przedstawiają się Wasze majowe wyniki, czytelnicze i zakupowe? :)



4 komentarze:

  1. Rewelacyjny wynik :D brawo! U mnie też świetnie, bo aż 10 książek :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i gratuluję Tobie świetnego wyniku! :)

      Usuń
  2. Przeczytałaś wiele ciekawych książek. Mnie coraz bardziej ciekawi twórczość Denise Hunter i książka "Do zobaczenia w Paryżu". Są na mojej liście do przeczytania :)

    Pozdrawiam.
    Kasia z Ebookowych recenzji
    http://ebookowe-recenzje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam obie :) Jak przeczytasz to koniecznie daj znać, jak Ci się podobały! :)

      Usuń