czwartek, 6 lipca 2017

Podsumowanie czerwca

Pół roku już za nami. Bez zbędnych wstępów zapraszam Was na moje czytelnicze podsumowanie minionego miesiąca :)





W czerwcu przeczytałam 12 książek. Nie jest to wynik ani zły, ani bardzo dobry. Generalnie jestem zadowolona, chociaż mogłoby być lepiej.

  • Piraci z Karaibów. Klątwa Czarnej Perły - Irene Trimble  ★ 5/10  
  • Niemka - Armando Lucas Correa ★ 8/10 (recenzja)
  • Gniew i świt - Renee Ahdieh ★ 7/10 (recenzja)
  • Wyścig o Paryż - Meg Waite Clayton ★ 6,5/10 (recenzja)
  • To jedno lato - Dorota Milli ★ 7/10 (recenzja) 
  • Dawca - Lois Lowry ★ 8/10 
  • Jak puch z dmuchawca - Karen Kingsbury ★ 7/10  
  • Jak płatki śniegu - Denise Hunter ★ 8/10 (recenzja)
  • Mała księgarnia samotnych serc - Annie Darling ★ 7,5/10  (recenzja)
  • Żniwiarz. Pusta noc - Paulina Hendel ★ 7/10 (recenzja)
  • Illuminae - Jay Kristoff, Amie Kaufman ★ 7/10 
  • Pracownia dobrych myśli - Magdalena Witkiewicz ★ 7/10 

Ilość przeczytanych stron: 4927

Niestety nie udało mi się przeczytać nic na Sherlockowe wyzwanie u Kulturalnej Pyry ani z listy BBC. Może w lipcu uda mi się trochę nadrobić!

Czerwcowy stosik



Obiecywałam sobie, że w czerwcu, lipcu i sierpniu nie kupię więcej, niż po 5 książek. Oczywiście nie do końca mi to wyszło, bo kupiłam 7, ale i tak jak na mnie to jest postęp :D

Kupiłam:
  • Rywalki - Kiera Cass
  • Piraci z Karaibów. Klątwa Czarnej Perły - Irene Trimble
  • Sklep rzeczy zapomnianych Vintage - Susan Gloss
  • Tam, gdzie śpiewają drzewa - Laura Gallego
  • Dzień dobry TV - Diana Peterfreund
  • Dziewczyna w lustrze - Cecelia Ahern
  • Piękna i ambitna - Lea Michele

Pozostałe książki to 6 egzemplarzy recenzenckich od wydawnictw i 4 kolejne powieści Agathy Christie z prenumeraty. 


Plany na lipiec



W lipcu chciałabym przeczytać wszystkie książki ze zdjęcia, plus jeszcze kilka innych. Kroniki Jaaru, Pracownia dobrych myśli i 48 tygodni już za mną, za resztę niebawem się zabieram :)

A jak wypadł Wasz czerwiec? :)



6 komentarzy:

  1. Piękny wynik :)
    "Małą księgarnię samotnych serc" będę niebawem czytać. Ponadto chciałabym poznać historię ukazaną w "To jedno lato" :)
    Zaczytanego lipca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :)
      Obie książki bardzo mi się podobały, mam nadzieję, że i Tobie przypadną do gustu :)

      Usuń
  2. To naprawdę piękny wynik, gratuluję! Trochę zazdroszczę Ci przeczytania tego całego, głośnego "Illuminae", a także "Żniwiarza" Pauliny Hendel. Powodzenia w lipcu - oby był przynajmniej tak owocny jak miniony czerwiec! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! :)
      "Illuminae" niedługo wyjdzie w Polsce, to też będziesz mieć okazję przeczytać :)

      Usuń
  3. ogromny stosik :) gratuluję takiego wyniku, tyle ciekawych pozycji tu widzę :)

    OdpowiedzUsuń