piątek, 10 maja 2019

Podsumowanie kwietnia

Kolejny miesiąc za nami, więc jak zwykle przyszła pora na podsumowanie :)




Od kilku miesięcy trzymam się liczby 10 książek na miesiąc - tak samo było w kwietniu. Plan czytelniczy działa, znowu udało mi się przeczytać kilka książek, które czekały na swoją kolej już parę lat :)

📖  Książka z kolekcji Agathy Christie: Świadek oskarżenia

📖  Książka z kolekcji L.M. Montgomery: Złocista droga

📖  Reread: Mikołajek ma kłopoty  - Sempe & Goscinny 

📖  Książka po angielsku: The Boy at the Back of the Class - Onjali Q. Rauf  

📖  Książka chrześcijańska: Piosenka - Chris Fabry

📖  Wylosowana ze wszystkich nieprzeczytanych: Złotowidząca. Ucieczka - Rae Carson

📖  Recenzencka 1: Everything I Do - M.C. Frank  OPINIA po angielsku

📖  Recenzencka 2: Mikołajek. Jak to się zaczęło - Sempe & Goscinny   OPINIA

📖  Recenzencka 3: Tysiąc idealnych nut - C.G. Drews  OPINIA

📖  Recenzencka 4: Mysia wieża - A. Fulińska, A. Klęczar  OPINIA 

Wszystkie mi się podobały, ale największe wrażenie zrobił chyba na mnie The Boy at the Back of the Class. Książka niedawno ukazała się po polsku jako Chłopiec z ostatniej ławki (tłum. Elżbieta Janota). Już niedługo zamieszczę wywiad z tłumaczką, a na Instagramie będę mieć rozdanie z dwoma egzemplarzami tej powieści :)


Kwietniowe zdobycze


Po marcowym szaleństwie, kwiecień był zdecydowanie spokojniejszy pod względem nowych książek ;) W sumie przybyło mi ich 8. Obiecałam sobie, że nie kupię ani jednej przed targami książki w Warszawie i udało mi się tego postanowienia dotrzymać. 6 książek to egzemplarze recenzenckie, a 2 po angielsku to późniejszy prezent urodzinowy, bo dostałam jeszcze kartę prezentową do Empiku.


📖 The Secret Garden - F.H. Burnett (Empik)

📖 Golden Braid - Melanie Dickerson (Empik)

📖 Mikołajek. Jak to się zaczęło - Sempe & Goscinny (Znak Emotikon)

📖 Moje przyjaciółki z Ravensbruck - Magda Knedler (Mando)

📖 Życie pełne barw - Malwina Ferenz (Czwarta Strona)

📖 Więcej niż słowa - Brigid Kemmerer (YA!)

📖 Jeszcze się kiedyś spotkamy - Magdalena Witkiewicz (od autorki)

📖 Tysiąc idealnych nut - C.G. Drews (od Jakkupowac.pl)


Czy to wydanie nie jest przepiękne? 😍


A książkę Magdaleny Witkiewicz dostałam w takim pięknym zestawie!


Pochwalcie się, co ciekawego przeczytaliście w kwietniu!




2 komentarze:

  1. Serdecznie gratuluję wyniku. Mnie udało się przeczytać 7 książek. 😊

    OdpowiedzUsuń