czwartek, 4 kwietnia 2019

Podsumowanie marca

Jedna czwarta roku już za nami, przy dobrych książkach czas szybko płynie ;) Dzisiaj chcę pokazać Wam, co przeczytałam w marcu i jakie książki zamieszkały na moich regałach (spoiler alert - jest tego DUŻO!). Zapraszam :)



W marcu przeczytałam łącznie 10 książek i jestem z tego wyniku bardzo zadowolona, biorąc pod uwagę, że wyjeżdżałam na 1,5 tygodnia i nie miałam wtedy za bardzo czasu na czytanie. Dalej trzymam się swojego planu, dzięki czemu w końcu wyczytuję więcej tytułów ze swojego stosu hańby ;) 

📖  Książka z kolekcji Agathy Christie: Hotel Bertram

📖  Książka z kolekcji L.M. Montgomery: Kilmeny ze Starego Sadu

📖  Reread: Szczęście pachnące wanilią  - Magdalena Witkiewicz  

📖 Książka po angielsku: One - Sarah Crossan  

📖 Książka chrześcijańska: Słodkie cytryny - Lidia Czyż

📖  Wylosowana ze wszystkich nieprzeczytanych: Blisko ciebie - Kasie West

📖  Recenzencka 1: Pani Henryka i morderstwo w autokarze - Katarzyna Gurnard  OPINIA

📖  Recenzencka 2: Dziewczyna z wieży - Katherine Arden   OPINIA

📖  Recenzencka 3: Serce w skowronkach - Magdalena Kordel  OPINIA

📖  Recenzencka 4: Dopóki żyję - Terri Blackstock  OPINIA (+chrześcijańska)


Miała być jeszcze kategoria "Wylosowany ebook", ale niestety poległam i nie zdążyłam doczytać, więc będzie dopiero w kwietniu ;)



Marcowe zdobycze


W styczniu i lutym trzymałam się postanowienia o kupowaniu maksymalnie dwóch książek miesięcznie, ale że marzec to mój urodzinowy miesiąc, a do tego wyjeżdżałam do Anglii (a trudno tam powstrzymać się od zakupów książkowych! - niedługo napiszę o tym osobny post), to trochę mnie poniosło ;P 


Na pierwszym zdjęciu są książki, które dostałam na urodziny (albo sama sobie kupiłam za pieniądze, które dostałam na urodziny, ale liczę je do prezentów, a nie do zakupów ;) ):

📖 Charlotte's Web - E.B. White 

📖 The Inaugural Meeting of the Fairvale Ladies Book Club - Sophie Green

📖 The Trouble With Perfect - Helena Duggan

📖 A Curse So Dark and Lonely - Brigit Kemmerer

📖 The Beast's Heart - Leife Shallcross

📖 Zdobyć to, co tak ulotne - Beatrice Colin

📖 Oczy uroczne - Marta Kisiel

📖 The Jungle Book - Rudyard Kipling




4 egzemplarze recenzenckie:

📖 Mysia Wieża- A. Fulińska, A. Klęczar (Galeria Książki)

📖 Szept syberyjskiego wiatru - Dorota Gąsiorowska (Znak)

📖 Serce w skowronkach - Magdalena Kordel (Jakkupowac.pl)

📖 Zaginiona córka - Gill Paul (Mando)


3 kupione w Polsce:

📖 Skrawki nieba - S.E. Durrant

📖 Odkrywca - Katherine Rundell

📖 Dachołazy - Katherine Rundell




I najlepsza część - zakupy z Anglii:

📖 The Boy at the Back of the Class - Onjali Q. Rauf

📖 The Wisdom of Sally Red Shoes - Ruth Hogan (kolejna książka autorki "Strażnika rzeczy zagubionych" , której co prawda jeszcze nie czytałam, ale słyszałam o niej same dobre opinie :D)

📖 One - Sarah Crossan (kupiona na wyprzedaży w bibliotece, za 20 pensów)

📖 The Blue Castle - L.M. Montgomery (moje wymarzone wydanie, skorzystałam z darmowej wysyłki do UK i zamówiłam na Amazonie)

📖 The Guernsey Literary and Potato Peel Pie Society - Mary Ann Shaffer, Annie Barrows (To moja ulubiona książka z 2018, więc oczywiście musiałam mieć ją też w oryginale ;) Zamówiłam na Ebayu za grosze)

📖 The Essex Serpent - Sarah Perry (zdobycz z charity shopu, spodobała mi się okładka i opis)

 📖 Turtles All the Way Down - John Green (też z charity shopu, za całego funta :D - książka w twardej oprawie i jak nowa)

📖 The Gilmore Girls Companion - A.S. Berman (to właściwie zamówiłam na Amazonie jeszcze w Polsce, ale bardziej mi tutaj pasowało niż do poprzednich stosików ;) )

W sumie 23 książki, co mnie lekko przeraża, choć nie ukrywam, że również cieszy :D Na kwiecień i maj niniejszym daję sobie kompletny ban na kupowanie książek - trzymajcie kciuki za moją słabą silną wolę! ;)


 A jak tam Wasz marzec? :)




2 komentarze: