piątek, 6 kwietnia 2018

Podsumowanie marca

Cześć!
Dzisiaj chcę podzielić się z Wami tytułami książek, które przeczytałam w marcu i nowościami, które do mnie trafiły, Jak zwykle z małym opóźnieniem, ale lepiej późno niż wcale ;)


W marcu przeczytałam 12 książek (w tym jedną mangę i jednego ebooka), więc w porównaniu do poprzednich miesięcy widać tendencję zwyżkową. Bardzo mnie to cieszy, bo tonę w książkach do przeczytania na już :P

  • Zatrute ciasteczko  - Alan Bradley ★ 8/10 
  • Pośród żółtych płatków róż - Gabriela Gargaś ★ 6,5/10 (recenzja)
  • Szpilki za milion - Izabela Szylko ★ 7,5/10 (recenzja)
  • Korpożycie świnki morskiej - Paulien Cornelisse ★ 7/10 (recenzja)
  • Sherlock. Niewidomy bankier - Jay. ★ 8/10 
  • Prodigy Prince - Natasha Sapienza  ★ 8/10 (recenzja po angielsku)
  • Dopóki biegnę - Terri Blackstock ★ 8/10 (recenzja)
  • Serce meduzy - Ali Benjamin ★ 7,5/10 (recenzja)
  • Ciotka Zgryzotka - Małgorzata Musierowicz ★ 7/10 
  • The Girl of Ink and Stars - Kiran Millwood Hargrave  7/10
  • Tato! - Lidia Czyż ★ 7/10 
  • Do zobaczenia nigdy - Eric Lindstrom ★ 7/10 

Ilość przeczytanych stron: 3621

Ciągle nie przeczytałam nic z listy BBC. W wyzwaniu z bloga Micha Kultury mogę skreślić kolejne dwa punkty (8/15). Wyzwanie Przeczytam 12 książek po angielsku w 2018 roku też idzie mi całkiem nieźle,  za mną już 7 na 12 książek.


Marcowy stosik


W ubiegłym miesiącu moją biblioteczkę zasiliło 21 książek.



8 egzemplarzy recenzenckich:
  • Nauczyciel tańca - Anna Dąbrowska (Wyd. Lira)
  • Cień burzowych chmur - Edyta Świętek (Wyd. Replika)
  • A gdyby tak... - Sylwia Trojanowska (Czwarta Strona)
  • Korpożycie świnki morskiej - Paulien Cornelisse (Wyd. Muza)
  • Dopóki biegnę - Terri Blackstock (Wyd. Dreams)
  • Serce meduzy - Ali Benjamin (Zysk i S-ka)
  • Dziewczyna ze sklepu z kapeluszami - Dorota Gąsiorowska (Znak)
  • Dotyk słońca - Karolina Wilczyńska (Czwarta Strona)


4 książki z prenumeraty Agathy Christie - już oficjalnie zakończonej, po kilku latach zbierania!
  • Zamknięta trumna
  • Autobiografia, tom 1
  • Autobiografia, tom 2
  • Małe szare komórki

Kilka zakupów własnych:
  • The Disaster Artist - Greg Sestero, Tom Bissell
  • Czarodziejka z Księżyca, tom 8  - Naoko Takeuchi
  • Czarodziejka z Księżyca, tom 9 - Naoko Takeuchi
  • Ciotka Zgryzotka - Małgorzata Musierowicz
  • Zgubiono znaleziono - Brooke Davis


Prezenty urodzinowe:
  • Eliza i jej potwory - Francesca Zappia
  • Love and Freindship - Jane Austen
  • Koralina - Neil Gaiman
  • Poradnik Roszpunki - Suzanne Francis


A jak to wyglądało w marcu u Was? :)

5 komentarzy:

  1. Przepiękny stosik, szalenie Ci zazdroszczę Serca meduzy, mam wielką ochotę na ten tytuł.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Warto przeczytać, bardzo ciekawa książka :)

      Usuń
  2. U mnie biednie, bo od początku roku przeczytałam tylko 5 książek :(

    Pozdrawiam cieplutko,
    martynapiorowieczne.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To i tak o wiele więcej, niż większość Polaków, niestety... ;P Najważniejsze, że czytasz, ilość jest drugorzędna :)

      Usuń
  3. Sporo książek! *o* Zazdroszczę Ci każdej :*
    Miłego czytania <3 Pozdrawiam! Dolina Książek ♥

    OdpowiedzUsuń