środa, 3 lipca 2019

Podsumowanie czerwca

Dzień dobry!
W końcu upał trochę zelżał i można odetchnąć. Oby lipiec nie był tak gorący jak czerwiec! Ale chociaż pogoda dała mi w kość, to pod względem czytelniczym czerwiec miałam naprawdę udany - szczegóły niżej, zapraszam :)


W czerwcu udało mi się przeczytać łącznie 14 książek - 11 papierowych i 3 ebooki. Bardzo jestem z tego wyniku zadowolona, mimo że niektóre były cienkie, a 3 z nich to książki dla dzieci. Wychodzę z założenia, że książka to książka, a literaturę dziecięcą warto czytać w każdym wieku ;) 

📖  Książka z kolekcji Agathy Christie: Podróż w nieznane  

📖  Książka z kolekcji L.M. Montgomery: Dzban ciotki Becky  (+ reread)

📖  Reread: Błękitny Zamek  - L.M. Montgomery

📖  Książka po angielsku: This Sky - Autumn Doughton

📖  Książka chrześcijańska: Ida Scudder - Janet & Geoff Benge

📖  Wylosowana ze wszystkich nieprzeczytanych: Dlatego od ciebie odeszłam - Agata Przybyłek

📖  Recenzencka 1: Życie pełne barw - Malwina Ferenz OPINIA 

📖  Recenzencka 2: Miasto żaru - Jeanne DuPrau   OPINIA

📖  Recenzencka 3: Bambi - Felix Salten  OPINIA

📖  + ebook: Maresi Maria Turtschaninoff

📖  + ebook: Współlokatorzy - Beth O'Leary

📖  +: O dziewczynce, która chciała ocalić książki - Klaus Hagerup

📖  +: Nieodgadniony - Maureen Johnson

📖  +: Zaginiona księgarnia - Katie Clapham

Gdybym miała wybrać moją ulubioną książkę ze wszystkich powyższych, to musiałabym wybrać Błękitny Zamek, bo to moja ukochana książka od wielu, wielu lat :) Ale bardzo podobały mi się też: Życie pełne barw, Miasto żaru, Współlokatorzy, Nieodgadniony - w sumie zawiodłam się tylko na Maresi (zbyt wysokie oczekiwania) i Przybyłek.



Czerwcowe zdobycze



Szczerze mówiąc myślałam, że w czerwcu przybędzie mi mniej książek, a jednak na moich półkach pojawiło się 12 nowych pozycji :D Kupiłam dwie mangi, jedną przecenioną książkę w Media Markcie (za całe 3zł! :D) i odebrałam od koleżanki dwie książki po angielsku ze wspólnego zamówienia sprzed paru miesięcy:

📖 Czarodziejka z księżyca, tom 10 i 11 - Naoko Takeuchi

📖  Dream a Little Dream -  Giovanna Fletcher

📖 Beauty - Robin McKinley

📖 Zakochaj się, mamo - Marta Fox


2 książki zamówiłam w Empiku za resztę środków z karty prezentowej, którą dostałam na urodziny:

📖 Cress - Marissa Meyer

📖  Zaginiona księgarnia -  Katie Clapham


Pierwszą z poniższych książek mam z wymiany, drugą dostałam w prezencie:

📖 Morderstwo w hotelu Kattowitz - Marta Matyszczak

📖 Jeszcze będziemy szczęśliwi - Enrico Galiano


Od wydawnictw dostałam:

📖 Dom na klifie - Michelle Gable (W.A.B)

📖 Ścigana - Lisa Harris (Dreams)

📖 Aru Shah i pieśń śmierci - Roshani Chokshi (Galeria Książki)


12 to dużo, ale że przeczytałam 14, to bilans ciągle wychodzi korzystny ;)



Pochwalcie się swoimi wynikami z czerwca i napiszcie, jakie książki najbardziej wam się podobały! A może czytaliście którąś z wymienionych przeze mnie?




2 komentarze:

  1. Gratuluję świetnego wyniku 😀
    Pozdrawiam
    www.wspolczesnabiblioteka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę równie owocnego lipca! :)


    Pozdrawiam serdecznie :)
    Nie oceniam po okładkach

    OdpowiedzUsuń