czwartek, 8 lutego 2018

Podsumowanie stycznia

Nowy rok oznacza nowe postanowienia czytelnicze, nowe wyzwania i nowy licznik przeczytanych książek na Goodreads ;) Może nie zaczęłam 2018 z przytupem, ale nie było tak źle, jak zapowiadało się przez większość miesiąca. Poniżej trochę więcej o tym, co przeczytałam w styczniu i jakie książki zasiliły moją biblioteczkę :)




W ubiegłym miesiącu udało mi się przeczytać 10 książek. Dla mnie to niezbyt satysfakcjonujący wynik, biorąc pod uwagę, jaką ilością czasu dysponuję, ale z drugiej strony najchętniej spędziłabym ten miesiąc śpiąc, jedząc i oglądając seriale, więc to i tak niezły wynik ;)

  • The Little Shop of Happy Ever After  - Jenny Colgan ★ 7,5/10 
  • Wieczór taki jak ten - Gabriela Gargaś ★ 7,5/10 
  • Ostatni dzień roku - Katarzyna Misiołek ★ 5/10 
  • Cztery płatki śniegu - Joanna Szarańska ★ 8/10 
  • Okrutna pieśń - Victoria Schwab ★ 7/10 (recenzja)
  • Druga szansa - Marcie Steele  ★ 7,5/10 (recenzja)
  • Król węży - Jeff Zentner ★ 6/10
  • Kłamczucha - E. Lockhart ★ 6/10 (recenzja)
  • Uśmiech J. - Aneta Zamojska ★ 4/10 (recenzja wkrótce)
  • Śmiertelna klątwa - Agatha Christie ★ 7/10 

Ilość przeczytanych stron: 3361

W tym roku planuję przeczytać kilka książek z listy BBC, ale w tym miesiącu żadnej mi się nie udało. Biorę też udział w wyzwaniu z bloga Micha Kultury i już 4 punkty na 15 za mną :)



Styczniowy stosik



W styczniu przybyło mi 15 nowych książek. 6 od wydawnictw:

  • Tylko pocałunek - Denise Hunter, od wydawnictwa Dreams
  • Kłamczucha - E. Lockhart, od wydawnictwa Czwarta Strona
  • Okrutna pieśń - Victoria Schwab, od wydawnictwa Czwarta Strona
  • Druga Szansa - Marcie Steele, od Wydawnictwa Kobiecego
  • Uśmiech J. - Aneta Zamojska, od Studia Suite 77
  • Uwierz w swoją markę online - Joanna Ceplin, od Studia Suite 77

5 książek z prenumerat:

  • Opowiedzcie, jak tam żyjecie - Agatha Christie
  • Inicjały zbrodni  cz. I - Sophie Hannah/Agatha Christie
  • Milaczek - Magdalena Witkiewicz
  • Panny roztropne - Magdalena Witkiewicz
  • Szczęście pachnące wanilią - Magdalena Witkiewicz

I tylko 4, które kupiłam sama ;)

  • The Princess Curse - Marie Haskell
  • Little Women - Louisa May Alcott
  • Znachor - Tadeusz Dołęga-Mostowicz
  • Tygrys i Róża - Małgorzata Musierowicz


A jak tam wasz styczeń? Ile książek przeczytaliście, a ile wam przybyło? :)






1 komentarz:

  1. Również mam to wydanie "Znachora" i jest cudowne <3 Dawno marzyłam, aby mieć tę powieść na półce i cieszę się, że nie kupiłam jej w innej dostępnej okładce :D
    Pozdrawiam! :* Dolina Książek

    OdpowiedzUsuń