wtorek, 10 stycznia 2017

Witam serdecznie na moim blogu!

Długo zastanawiałam się, czy powinnam założyć książkowego bloga, ale mimo silnego postanowienia, że będę spędzać mniej czasu przy komputerze, w końcu serce zwyciężyło nad rozsądkiem ;)

W internetowej społeczności moli książkowych jestem obecna już kilka lat (Tumblr i Instagram), ale ze względu na spore grono zagranicznych obserwatorów, piszę tam przede wszystkim po angielsku. Dlatego brakowało mi platformy, na której mogłabym pisać tylko po polsku i dzielić się pasją z innymi polskimi czytelnikami.

Będą się tu pojawiały recenzje, zdjęcia, książkowe wyzwania i wydarzenia - generalnie wszystko, co związane jest z książkami.

Mam nadzieję, że zechcecie dzielić ze mną tę nową przygodę :)




21 komentarzy:

  1. Trafilam do Ciebie przez instagram, tez uwielbiam ksiazki I z przyjemnoscia poczytam o nich u Ciebie. Moj blog www.simplyalmostboring.com wlasnie wracam Tak po dlugiej przerwie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za wizytę! Mam tylko pytanie, jak mogę zaobserwować Twój blog, bo jeszcze nie odkryłam jak obserować Wordpressowe blogi ^^

      Usuń
    2. Wstyd sie przyznac ale tez do konca nie wiem, ale o nowych wpisach zawsze informuje na instagramie:)

      Usuń
  2. Ja również trafiłam tutaj przez Instagram :). Nie mogę się doczekać pierwszych recenzji i wpisów :)! Powodzenia! Karolina.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja także przez Instagram ;P Powodzenia w blogowaniu! ;)

    Zabookowany świat Pauli

    OdpowiedzUsuń
  4. Życzyłam powodzenia już na instagramie, ale wchodzę teraz tutaj, aby dołączyć do grona obserwatorów :) Ja bloguję od 9 lat i to bardzo uzależnia, trzymam więc kciuki za twojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! :) Ja póki co od paru lat jestem uzależniona od blogowania na Tumblrze, ale to jednak zupełnie co innego, więc ciekawa jestem, czy ta forma tak mnie wciągnie :D

      Usuń
  5. Powodzenia w prowadzeniu bloga, miliony obserwatorów, trylian wyświetleń i jeszcze więcej weny do pisania <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, dziękuję :D Chyba bym musiała zostać jakąś Kim Kardashian książkowej blogosfery xD

      Usuń
  6. Powodzenia! Na pewno będę tu częstym gościem! :)

    czytelniczkaa97.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam na blogosferze ;) Powodzenia i wielu obserwatorów życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja mam ten wspaniały zaszczyt znać Cię z takiej jednej stronki :D Kochana genialnie prowadzisz instagram, a twoje zdjęcia są cudowne. A teraz się dowiedziałam, że masz również bloga i bardzo, ale to bardzo się cieszę. Z chęcią poznam twoje zdanie o niektórych książkach :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej Inez, miło i tutaj Cię zobaczyć! Dziękuję Ci bardzo za wszystkie miłe słowa! <3

      Usuń
  9. Witam, witam, ja też zaczynam blogowanie o książkach w tym roku ^_^
    Statystyki na lubimyczytać masz imponujące. :) Zapisuję się do subskrybcji Twojego bloga i powodzenia!

    pytamksiazki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam na moim blogu, zaraz zajrzę do Ciebie! :) Dziękuję i również życzę powodzenia :)

      Usuń