czwartek, 7 marca 2019

Podsumowanie lutego

Cześć wszystkim!
Czy Was też ogarnia ostatnio taka niemoc? To chyba wiosenne przesilenie... Najchętniej położyłabym się na cały dzień do łóżka, ale nie ma szans. A że minął już tydzień nowego miesiąca, to najwyższy czas wziąć się za podsumowanie :)



Luty to najkrótszy miesiąc w roku, a mimo to udało mi się przeczytać 11 książek, z czego jestem bardzo zadowolona! Zaczęłam już wdrażać swój plan czytelniczy, o którym pisałam w poście o postanowieniach noworocznych. więc w lutym sięgnęłam po następujące książki z poniższych kategorii:

📖  Książka z kolekcji Agathy Christie: Trzynaście zagadek 

📖  Książka z kolekcji L.M. Montgomery: Historynka 

📖  Reread: Sól morza - Ruta Sepetys  OPINIA

📖 Książka po angielsku: After the Rain - Brandy Bruce  OPINIA (+ chrześcijańska, +recenzencka)

📖  Książka chrześcijańska: Splątane marzenia - Denise Hunter OPINIA (+ recenzencka)

📖  Wylosowana ze wszystkich nieprzeczytanych: Pierwsze słowo - Marta Kisiel

📖  Recenzencka 1: Weź się ogarnij - Pani Bukowa  OPINIA

📖  Recenzencka 2: Przebudzeni - Colleen Houck   OPINIA

📖  Recenzencka 3: Huczy jak w Ulu - Magdalena Kiełbowicz

📖  + Małe Licho i tajemnica Niebożątka - Marta Kisiel

📖  + ebook:  Kłopoty mnie kochają - Joanna Szarańska

Przy tych, które pasowały do więcej niż jednej kategorii, dodałam dopiski w nawiasie. Od marca chcę dołożyć jeszcze jedną: ebook wylosowany z tych, które zalegają mi na czytniku. Kilka lat temu ściągnęłam dużo książek po angielsku, kiedy były dostępne za darmo na Amazonie, ale jakoś nie mogłam się za nie zabrać, więc teraz chcę zacząć powoli je wyczytywać :)



Lutowe zdobycze



W lutym, dokładnie tak jak w styczniu, przybyło mi 12 nowych książek. 

2 kupiłam:

📖 Salt for Air - M.C. Frank (właściwie kupiłam ją w styczniu, ale przyszła dopiero w lutym, więc liczy się na luty :D)

📖 Listy i szepty - Agnieszka Olejnik (była w bardzo dobrej cenie w Tak Czytam)


7 książek dostałam od wydawnictw:

📖 Dopóki żyję - Terri Blackstock (Dreams)

📖 Weź się ogarnij - Pani Bukowa (Znak)

📖 Pani Henryka i morderstwo w autokarze - Katarzyna Gurnard (Lira)

📖 Huczy jak w ulu - Magdalena Kiełbowicz (Znak Emotikon)

📖 Cymanowski młyn - M. Witkiewicz, S. Darda (Filia)

📖 Prawdy i tajemnice  - Sylwia Trojanowska (Czwarta Strona)

📖 Dziewczyna z wieży  - Katherine Arden (Muza)

Obiecywałam sobie nie przyjmować więcej niż 4 na miesiąc, ale 4 z nich są już na marzec, plus jedna niespodzianka, więc nie jest źle ;)


3 dostałam w prezencie/jako nagrodę:

📖 The Little Mermaid and Other Fairy Tales - Hans Christian Andersen

📖 Pozytywka - Katherine Woodfine

📖 Pride and Prejudice  - Katarzyna Gurnard (Lira)


Póki co udaje mi się trzymać postanowienia o kupowaniu max. 2 książek na miesiąc, ale już wiem, że w marcu plan padnie, bo jadę do Anglii, więc jak mogłabym nie skorzystać z okazji? ;)


Jak wyglądał Wasz luty? Ile przeczytanych, ile nowych? :)


4 komentarze:

  1. Udany miesiąc za Tobą :) ja w lutym przeczytałam zaledwie 2 książki, ale cieszę się, że chociaż tyle ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nieważna ilość, tylko jakość :) Mam nadzieję, że obie były dobre!

      Usuń
  2. Nie liczę ile doszło mi nowych książek, ale przeczytałam w lutym 16 książek, pomimo chorowania :)
    Trafiła mi się jedna, która w mojej ocenie była najgorsza, ale poza tym uważam luty udany pod względem czytelniczym :)

    Pozdrawiam ciepło,
    Ewelina <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Czasem to aż strach liczyć, ile przybyło :D Świetny wynik!

    OdpowiedzUsuń