wtorek, 5 lutego 2019

Podsumowanie stycznia

Ostatni tego typu post zamieściłam chyba w połowie zeszłego roku, a po urodzeniu dziecka nie bardzo miałam już do tego głowę. Chciałabym jednak wrócić do tych comiesięcznych podsumowań, więc jeśli jesteście ciekawi, co przeczytałam w styczniu i jakie książki dołączyły do mojej biblioteczki, to zapraszam :)





W sumie w styczniu przeczytałam 9 książek, chociaż dwie z nich zaczęłam jeszcze w zeszłym roku. Jestem zadowolona z tego wyniku, bo miałam jeden z tych miesięcy, kiedy czytanie po prostu nie idzie. Ale udało mi się zmobilizować i ostatnie półtora tygodnia stycznia tego czytania było zdecydowanie więcej :) Przeczytane tytuły (razem z herbacianymi ocenami) to:

📖  Magia grudniowej nocy - Gabriela Gargaś (Herbata owocowa) OPINIA

📖  Serce z piernika - Magdalena Kordel (Rooibos)

📖  Zanim mnie znajdą - Terri Blackstock (Earl Grey) OPINIA

📖  Bzdurki, czyli bajki dla dzieci (i) innych - Artur Andrus (Earl Grey)

📖  Pierwsza miłość - zbiorowa (Rooibos) OPINIA

📖  A Court of Wings and Ruin - Sarah J. Maas (Yerba Mate)

📖  Dziecko dla odważnych - Leszek K. Talko (Rooibos)

📖  Świąteczne marzenie - Amanda Prowse (Rooibos)

📖  Kuba i Kanga - Ursula Dubosarsky (Yerba Mate) OPINIA

Styczeń był dla mnie miesiącem nadrabiania świątecznych zaległości i kończenia rozpoczętych książek. Na resztę roku mam już konkretny plan, o którym pisałam w tym poście.



Styczniowe zdobycze



W styczniu do mojej biblioteczki dołączyło 12 książek. Obiecywałam sobie, że w tym roku będę kupować maksymalnie 2 książki na miesiąc (z małymi wyjątkami, jak targi książki czy wyjazd do Anglii) i póki co udało mi się nie wyłamać. 

Kupiłam:

📖 Sól morza - Ruta Sepetys (niesamowita książka, jeszcze w tym tygodniu postaram się napisać o niej więcej)

📖 Magiczna połówka - Annie Barrows (po cudownym Stowarzyszeniu miłośników literatury i placka z kartoflanych obierek chcę przeczytać wszystko, co Barrows kiedykolwiek napisała!)


6 książek dostałam od wydawnictw:

📖 Zanim mnie znajdą - Terri Blackstock (Dreams)

📖 Splątane marzenia - Denise Hunter (Dreams)

📖 Przebudzeni - Colleen Houck (We Need YA)

📖 Pierwsza miłość - zbiorowa (Czwarta Strona)

📖 Kuba i Kanga - Ursula Dubosarsky (Znak Emotikon)

📖 Mała księga mądrości Kubusia  - A.A. Milne i inni (Moje Filmy DVD)


Pozostałe 4 przybyły do mnie z wymiany z @romancewithbooks:

📖 Nella - Kelle Hampton

📖 Piękne złamane serca - Sara Barnard

📖 Strażniczka miodu i pszczół - Cristina Caboni

📖 Podwójne życie Pat - Jo Walton


Wydawałoby się, że bilans znowu wychodzi niekorzystnie, ale w styczniu sprzedałam łącznie 25 książek, z czego 5 nieczytanych, więc po raz pierwszy od dawna mogę skreślić ze stosu hańby więcej tytułów, niż dopisać nowości na moich półkach w danym miesiącu. 



A jak tam Wasz styczeń? Ile przeczytanych, ile nowych? Może jakąś książkę szczególnie polecacie? 







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz