czwartek, 14 czerwca 2018

Podsumowanie maja

Moje ciążowe nieogarnięcie robi się już legendarne - znowu zabieram się za podsumowanie miesiąca w połowe kolejnego :D Ale lepiej późno niż wcale!



W maju udało mi się przeczytać 9 książek. Generalnie wynik dobry, ale od wielu miesięcy nie zeszłam poniżej 10 na miesiąc, więc trochę zabolało ;) Muszę się jednak przyzwyczajać do takiego spadku, bo za kilka dni zaczynam dziewiąty miesiąc ciąży, więc czasu i sił na czytanie będę mieć zdecydowanie mniej. Przeczytałam: 

  • What We Need to Survive  - Elena Johansen ★ 7/10 (recenzja po angielsku)
  • The Sun is Also a Star - Nicola Yoon ★ 6/10 
  • Dziewczyna, która czytała w metrze - Christine Feret-Fleury ★ 8/10 
  • Biuro M - M. Witkiewicz, A.Rogoziński ★ 8/10 (recenzja)
  • Pani Henryka i morderstwo w pensjonacie - Katarzyna Gurnard ★ 7,5/10 (recenzja)
  • Tragedia w trzech aktach - Agatha Christie  ★ 8/10
  • Kefir w Kairze - Michał Rusinek ★ 8/10 (recenzja)
  • Zmierzch nad jagodowymi polami - Colleen Coble ★ 8/10 (recenzja)
  • Aru Shah i koniec czasu - Roshani Chokshi ★ 8/10 (recenzja)

Ilość przeczytanych stron: 2674

Ciągle nie przeczytałam nic z Listy BBC i czarno to widzę w tym miesiącu, bo póki co skończyłam tylko jedną książkę, i to cienką.  Za to powoli idę do przodu z wyzwaniem z bloga Micha Kultury  - już 10 punktów na 15 za mną. Jeśli chodzi o wyzwanie Przeczytam 12 książek po angielsku w 2018 roku, to w maju przeczytałam dwie, więc mój aktualny wynik to 9/12. 



Majowy stosik


W maju na moje półki trafiło 21 nowych książek. 


9 egzemplarzy recenzenckich:

  • Mateusz i zapomniany skarb - Magdalena Witkiewicz (Wyd. Od deski do deski)
  • Aru Shah i koniec czasu - Roshani Chokshi (Galeria Książki)
  • Pani Henryka i morderstwo w pensjonacie - Katarzyna Gurnard (Wyd. Lira)
  • Biuro M - Witkiewicz & Rogoziński (Filia)
  • Niedźwiedź i słowik - Katherine Arden (Muza)
  • Zmierzch nad jagodowymi polami - Colleen Coble (Dreams)
  • W obłokach marzeń - Izabela M. Krasińska (Czwarta Strona)
  • Malarka ptaków - Melissa Ashley (Czarna Owca)
  • Kefir w Kairze - Michał Rusinek (Znak Emotikon)


4 kupione i 1 wygrana na Warszawskich Targach Książki:

  • Toń - Marta Kisiel
  • Nieodgadniony - Maureen Johnson
  • Nowe przygody Kubusia Puchatka - zbiorowa
  • Szalona wiosna - Aleksanra Tyl
  • Gwiazdka z nieba i jeszcze więcej - Sarah Dessen


Moje zakupy różne i różniste, 7 sztuk: 

  • Mr. Darcy's Diary - Maya Slater
  • Ławeczka pod bzem - Agnieszka Olejnik
  • Sprężyna - Małgorzata Musierowicz
  • Zanim żyli długo i zaplątani - Stacia Deutsch
  • Sekrety ujawnione - Kathy McCullough
  • Sherlock Chronicles - Steve Tribe
  • Puffin Treasure Chest of Children's Classics - zbiorowa

Najbardziej cieszę się z książki Sherlock Chronicles, bo udało mi się ją znaleźć w antykwariacie za śmieszną cenę 21zł! Długo nie mogłam uwierzyć, że naprawdę kupiłam ją tak tanio :D


A jak u Was wyglądał maj, czytelniczo i zakupowo? :)









2 komentarze:

  1. Ale piękne zdobycze! Ja book haul robię raz na kwartał, bo zwyczajnie nie trzymam się terminów. A podział na kwartały jest bezpieczny 😁😁

    Pozdrawiam,
    Ksiazkowa-przystan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdobycze i cudowny wynik czytelniczy :*
    "Nieodgadnionego" udało mi się przeczytać na miesiąc przed premierą i był genialny! Nie mogę się doczekać kolejnej części <3
    Pozdrawiam! ;* Dolina Książek ♥

    OdpowiedzUsuń