poniedziałek, 8 stycznia 2018

Podsumowanie grudnia

Wiem wiem, jest już 8 stycznia, a ja dopiero zabieram się za podsumowanie grudnia ;) Dwa dni temu wróciłam ze świątecznego wyjazdu do rodziny, więc musicie mi wybaczyć tę zwłokę :) Poniżej kilka zdjęć i lista książek, które przeczytałam i tych, które zasiliły moją biblioteczkę. 




W grudniu udało mi się przeczytać 13 książek:

  • Syn - Lois Lowry ★ 7/10 
  • Moralność Pani Piontek - Magdalena Witkiewicz ★ 7/10 
  • Zamarznięte serca - Karolina Wilczyńska ★ 7/10 (recenzja)
  • Poranki z Bogiem - A.W. Tozer ★ 8/10 
  • Szajba na peronie 5. - Marta Obuch ★ 7/10 
  • Pudełko z marzeniami - M. Witkiewicz, A. Rogoziński  ★ 7,5/10 (recenzja)
  • Słońce świeci wszystkim - Monika Szwaja ★ 5/10
  • Tajemnice Amy Snow - Tracy Rees ★ 7,5/10 (recenzja)
  • 100 wersetów biblijnych, które każdy powinien znać na pamięć - R.J. Morgan ★ 8/10 
  • Adaś Mickiewicz. Łobuz i mistrz - Jakub Skworz ★ 7/10 (recenzja)
  • Szklany klosz - Sylvia Plath ★ 4/10
  • Marka kobiety w biznesie - Renata Wrona 
  • Doskonała - Cecelia Ahern ★ 7/10

Ilość przeczytanych stron: 3888

Wypełniłam ostatnie dwa punkty Sherlockowego wyzwanie u Kulturalnej Pyry (wkrótce zamieszczę pełne podsumowanie),  przeczytałam też jedną książkę z listy BBC (55/100).



Grudniowy stosik


Jak zwykle wyszło mi tego za dużo, żeby zmieścić wszystkie na jednym zdjęciu :P W sumie w grudniu przybyły mi 22 książki, z czego dwóch tytułów na razie nie chcę ujawniać. Reszta poniżej: 


Na pierwszym stosiku są książki, które kupiłam sama (bo promocje!):

  • The Echoes of Love - Hannah Fielding
  • Płytkie groby - Jennifer Donnelly
  • Język Trolli - Małgorzata Musierowicz
  • Tajemnica bzów - Magdalena Kordel
  • Milion odsłon Tash - Kathryn Ormsbee
  • Raz na zawsze - Sarah Dessen


Tutaj z kolei są książki od wydawnictw i z prenumerat:

  • Opowieść niewiernej - Magdalena Witkiewicz
  • Zamek z piasku - Magdalena Witkiewicz
  • Bez serca - Marissa Meyer
  • Gwiazda nad Betlejem  - Agatha Christie
  • Moja podróż po imperium cz II - Agatha Christie
  • Cinder - Marissa Meyer
  • Marka kobiety w biznesie. Etykieta i wizerunek - Renata Wrona
  • Adaś Mickiewicz. Łobuz i mistrz - Jakub Skworz


Ostatni stosik to książki, które dostałam pod choinkę :) 

  • A Tale of Two Castles - Gail Carson Levine
  • Will You Remember Me? - Amanda Prowse
  • Trzynaście powodów - Jay Asher
  • Cuda i cudeńka - Agnieszka Olejnik
  • Ogród małych kroków - Abbi Waxman
  • Labirynt duchów - Carlos Ruiz Zafon


A jak wyglądał Wasz grudzień? Czytaliście coś z książek, które wymieniłam? A jakie tytuły znaleźliście pod swoimi choinkami? :)










6 komentarzy:

  1. Gratuluje udanego miesiąca! :D Co tam, że jest 8 stycznia, ja jeszcze się nie wzięłam za podsumowanie (Niech żyje leń :/). A co do stosików, widzę tam sporo ciekawych książek, ale czytałam tylko jedną - "Ogród małych kroków" i polecam :D

    Zabookowany świat Pauli

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po tej przerwie świątecznej ciężko się za cokolwiek zabrać, rozumiem Cię :D
      O "Ogrodzie" słyszałam same dobre rzeczy, więc mam nadzieję, że i mnie ta książka się spodoba :)

      Usuń
  2. Cudowny grudzień miałaś! No i Twoją biblioteczkę zasiliły bardzo ciekawe tytuły, po które z chęcią bym sięgnęła :)
    Życzę Ci udanego stycznia! Buziaki! :* Dolina Książek

    OdpowiedzUsuń
  3. Niezły zestaw:) Ja w grudniu przeczytałam tylko 5 książek, a w prezencie dostałam dwie. Z wszystkich tytułów jakie podałaś czytałam tylko "Cuda i cudeńka". W sumie jeszcze nawet nie skończyłam ale jak do tej pory jest nieźle;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie tylko - aż! Wielu Polaków nie przeczytało tyle w ciągu roku :P
      Za "Cuda i cudeńka" planuję się niedługo zabrać, zapowiada się przyjemna książka :)

      Usuń