czwartek, 7 grudnia 2017

Podsumowanie listopada

Przyszedł grudzień, rok zbliża się do końca. Wydaje mi się, jakby dopiero chwilę temu był styczeń, kiedy zakładałam tego bloga, a tu Święta za pasem. Ale zanim Święta, choinka i prezenty, trzeba podsumować listopad :)



W listopadzie, tak jak w październiku, przeczytałam 13 książek, większość z nich była bardzo dobra:

  • Z popiołów - Martyna Senator  ★ 8/10 (recenzja)
  • A Place Called Perfect - Helena Duggan ★ 8/10 
  • Posłaniec - Lois Lowry ★ 8/10
  • Pałac w chmurach - Myra Johnson ★ 8/10 (recenzja)
  • Cinder - Marissa Meyer ★ 8,5/10 (recenzja)
  • Pięć osób, które spotykamy w niebie - Mitch Albom ★ 5/10
  • Słowik - Kristin Hannah ★ 7/10
  • Pudełko na modlitwy - Lisa Wingate ★ 7/10  
  • Nowy wspaniały świat - Aldous Huxley ★ 5/10 
  • My mieliśmy szczęście - Georgia Hunter ★ 8,5/10 (recenzja)
  • Dom nad kanałem - Agatha Christie ★ 7/10
  • Skaza - Cecelia Ahern ★ 7/10 
  • Pax - Sara Pennypacker ★ 7/10

Ilość przeczytanych stron: 4610

Nie udało mi się wypełnić żadnego punktu na Sherlockowe wyzwanie u Kulturalnej Pyry (ciągle 15/17), ale za to przeczytałam dwie książki z listy BBC (54/100).


Listopadowy stosik


W listopadzie przybyło mi dość sporo książek, około 30. 


Prenumeraty:
  • W samotności - Agatha Christie
  • Moja podróż po imperium, część I - Agatha Christie
  • Pierwsza na liście - Magdalena Witkiewicz
  • Pracownia dobrych myśli  - Magdalena Witkiewicz

Aukcje charytatywne:
  • Feniks i dywan - Edith Nesbit
  • Spotkanie nad morzem - Jadwiga Korczakowska
  • Smażone zielone pomidory - Fannie Flag 
  • Historia pszczół - Maja Lunde

Pozostałe zakupy:
  • Na pokładzie Titanica - Bianca Turetsky
  • Gregor i Przepowiednia Zagłady - Suzanne Collins
  • Czytelniczka znakomita - Alan Bennett
  • Projekt Breslau - Magdalena Zarębska
  • The Blue Castle - L.M. Montgomery
  • Opowieści na dobranoc dla młodych buntowniczek - E. Favilli, F. Cavallo


Śląskie Targi Książki - wymiana:
  • Prawnik Elle Woods - Amanda Brown
  • Ciepłe ciała - Isaac Marion
  • Motyl rysowany w myślach - Agata Mańczyk
  • Herbaciarz - M. Lipińska, S. Mokrysz
  • Francuska oberża - Julia Stagg
  • Kręte ścieżki - R.P. Evans
  • Legenda Robinii - Elena Kedros
  • Kubuś Puchatek - A.A. Milne

Śląskie Targi Książki - zakupy:
  • Gemina - J. Kristoff, A. Kaufman
  • Dary życia - Martha Woodroof


Egzemplarze recenzenckie od wydawnictw:

  • Wieczór taki jak ten - Gabriela Gargaś
  • Cztery płatki śniegu - Joanna Szarańska
  • Zamarznięte serca - Karolina Wilczyńska
  • Zakochaj się, Julio - Natalia Sońska
  • Spektrum. Leonidy  - Nanna Foss


A jak Wasz listopad? Ile przeczytaliście, a ile tytułów zasiliło Wasze biblioteczki? :)




2 komentarze:

  1. Wow, imponujące stosiki :) Nawet widzę jeden znany mi już tytuł i kilka, które mam w planach :)
    Ja przeczytałam 6 książek, ale cieszę się, że znalazłam na nie czas :)
    Pozdrawiam :)
    http://czytanie-i-inne-przygody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Paczuszka od Czwartej Strony wygląda pięknie z tą wstążką :D! Skusiłam się na zakup "Wieczór taki jak ten" i "Zakochaj się, Julio" :). Lektura przede mną, jak tylko uporam się z egzemplarzami recenzenckimi, od razu uderzam w te dwie świąteczne powieści, no i w "Pudełko z marzeniami" :).

    OdpowiedzUsuń