niedziela, 5 listopada 2017

Podsumowanie października

Kolejny miesiąc za nami, pora więc na kolejny post z podsumowaniem czytelniczym i zakupowym. Październik okazał się być całkiem dobrym miesiącem - jeśli interesują Was szczegóły, zajrzyjcie niżej :)




W końcu udało mi się przełamać "Klątwę Dwunastu" - od ładnych kilku miesięcy czytałam równo 12 książek na miesiąc i nie mogłam przebić tego wyniku. W październiku jednak przeczytałam 13, więc jest mały postęp :) Mogę się też pochwalić, że ukończyłam moje tegoroczne wyzwanie na Goodreads - 120 książek. Do końca roku mam nadzieję dobić przynajmniej do 150 :)

  • Wredna Wioska - Lemony Snicket  ★ 6/10 
  • Żniwiarz. Czerwone słońce - Paulina Hendel ★ 7,5/10 (recenzja)
  • Sezon życzeń - Denise Hunter ★ 8/10 (recenzja)
  • Consolation - Corinne Michaels ★ 5/10 (recenzja)
  • No Vain Loss - M.C. Frank ★ 8/10 (recenzja po angielsku)
  • Wendeta - Lisa Harris ★ 7,5/10 (recenzja) 
  • Wodnikowe Wzgórze - Richard Adams ★ 6/10
  • Szczypta miłości - Amanda Prowse ★ 8/10  (recenzja)
  • Zabłądziłam - Agnieszka Olejnik ★ 7,5/10 
  • Lata powyżej zera - Anna Cieplak ★ 6/10 (recenzja)
  • Czasami kłamię - Alice Feeney ★ 8/10 (recenzja)
  • Król Kier - Aleksandra Polak ★ 5/10 (recenzja)
  • Wielki ogarniacz życia - Pani Bukowa ★ 7,5/10

Ilość przeczytanych stron: 4314

Niestety nie przeczytałam nic na Sherlockowe wyzwanie u Kulturalnej Pyry (ciągle 15/17), a z listy BBC udało mi się skreślić jedną książkę (52/100).


Październikowy stosik


W zeszłym miesiącu w mojej biblioteczce przybyło 20 książek. Poniższe zdjęcie to egzemplarze recenzenckie od wydawnictw: W.A.B., Czwarta Strona, Wydawnictwo Kobiece, Dreams, Szósty Zmysł i Czarna Owca, w sumie 8 książek.


Poniżej przedstawiam pozostałe zdobycze. Cztery są z prenumerat, jedna wygrana w konkursie, trzy kupione na Targach Książki w Krakowie, a cztery kupione na różnych promocjach.



Czytaliście którąś z tych książek? :) Jak u Was wyglądał październik? Podzielcie się opiniami i wynikami w komentarzach!

4 komentarze:

  1. Świetny wynik! U mnie trwa 'klątwa pięciu', ale nie narzekam, bo uważam, że na ilość czasu, którą posiadam to nienajgorszy wynik! :)

    aga-zaczytana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń