środa, 9 sierpnia 2017

Podsumowanie lipca

Już prawie jedna trzecia sierpnia za nami, ale mam dość szalony miesiąc, więc podsumowanie lipca robię dopiero teraz. Jeśli jesteście ciekawi, co przeczytałam w ubiegłym miesiącu i jakie książki zasiliły moją domową biblioteczkę, zajrzyjcie niżej :)




W lipcu, podobnie jak w czerwcu, przeczytałam 12 książek. Liczyłam na trochę więcej, ale cóż - życie. Na szczęście większość z nich była bardzo dobra :)

  • Kroniki Jaaru. Księga Luster - Adam Faber  ★ 7/10 (recenzja)
  • 48 tygodni - Magdalena Kordel ★ 7/10 
  • Sięgając chmur - Bonnie Leon ★ 8/10 (recenzja)
  • Buntowniczka z pustyni - Alwyn Hamilton ★ 8/10 (recenzja)
  • Nad Niemnem - Eliza Orzeszkowa ★ 5/10 
  • Moja Lady Jane - Hand, Meadows, Ashton ★ 8/10 (recenzja)
  • Słodkie sekrety - Sally Hepworth ★ 7/10 (recenzja)
  • Nie mój jedyny - Melissa Pimentel ★ 6/10 (recenzja)
  • Skrawki błękitu - Lois Lowry ★ 7/10  
  • Księżyc nad przylądkiem - Colleen Coble ★ 7,5/10 (recenzja)
  • Sherlock: Studium w różu - Jay, Gatiss, Moffat ★ 8/10 
  • Folwark zwierzęcy - George Orwell ★ 7/10 
 
Ilość przeczytanych stron: 4160

Znowu nie udało mi się przeczytać nic na Sherlockowe wyzwanie u Kulturalnej Pyry, ale za to chociaż jedna z moich lipcowych lektur jest na liście BBC


Lipcowy stosik


W ubiegłym miesiącu przybyło mi 26 książek. Na zdjęciu poniżej są te, które sama kupiłam, zazwyczaj korzystając z przecen i okazji, że ktoś tanio sprzedawał swoje książki. Tylko na "Heidi" się szarpnęłam, bo próbuję uzbierać całą serię Puffin in Bloom :) A, i jedną z tych książek - "Sekret" - dostałam od Izy z bloga Gwiezdne Kroniki ^_^


Kolejne zdjęcie, to egzemplarze recenzenckie, które w lipcu bardzo obrodziły :)


Na trzecim zdjęciu są książki wygrane w konkursach. Aż ciężko mi uwierzyć, że aż tyle ich jest!


Plany na sierpień



W sierpniu chciałabym przeczytać chociaż większość z tego stosiku, ale poza tymi książkami mam jeszcze kilka pilniejszych lektur, a na nadmiar wolnego czasu w tym miesiącu nie mogę narzekać... Może uda się choć kilka :)


A jak wyglądają wasze lipcowe wyniki i plany na sierpień?

12 komentarzy:

  1. Jak Ci się udaje przeczytać w miesiąc 12 książek? Podziwiam.

    Pozdrawiam.
    Kasia z Ebookowych recenzji
    http://ebookowe-recenzje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale cudowne wydanie Heidi ♡♡ Sherlock jest moim życiem ♡
    Zazdroszczę tylu zakupionych książek. U mnie dobrze jest jak miesięcznie przybywają dwie albo jedna.
    Niestety.
    Pozdrawiam
    Zaczytanego sierpnia♡
    http://bakerstreetlibrary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, to wydanie jest piękne! Do całej serii brakuje mi już tylko Little Women ^_^
      Tyle nowych książek ma swoje minusy - nie jestem w stanie przeczytać wszystkiego, co do mnie przybywa, przez co mam straszne zaległości :(
      Dziękuję, zaczytanego i Tobie!

      Usuń
  3. "Lato drugiej szansy" mogę z czystym sumieniem polecić - zwłaszcza na lato. :)
    A tego wspaniałego wydania "Heidi" mooocno zazdroszczę! <3
    Pozdrawiam :)
    Zapraszam na konkurs, w którym do wygrania jest książka “Moja Lady Jane”

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, to miło słyszeć, bo jak dobrze pójdzie, to w przyszłym tygodniu się za nią zabieram ^^
      Pozdrawiam!

      Usuń
  4. Świetne podsumowanie! 12 książek to też piękna liczba, a do tego przeczytałaś dużo ciekawych tytułów :) Powodzenia z sierpniowym stosikiem! :)

    Iza @ Gwiezdne Kroniki

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem bardzo ciekawa tytułu "Sięgając chmur", przykuł moją uwagę od momentu, kiedy zobaczyłam go w zapowiedziach.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi udało się w lipcu przeczytać 7 książek - czyli przeciętnie. Z podanych przez ciebie przeczytałam tylko "Skrawki Błękitu" (które aktualnie czyta moja mama, oczywiście za moim poleceniem :D), ale mam zamiar przeczytać "Buntowniczkę z pustyni", "Kroniki Jaaru", "Moją Lady Jane" i "Folwark Zwierzęcy" :).
    Pozdrawiam!
    strefa-skasiona.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Z wymienionych książek (aż wstyd się przyznać) przeczytałam tylko "Folwark zwierzęcy" oraz "Lato drugiej szansy".
    pozdrawiam
    https://ksiazkiijaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń