poniedziałek, 10 kwietnia 2017

Marcowo bookstagramowo

Witajcie Kochani w ten słoneczny wiosenny poniedziałek :)
Tak jak miesiąc temu przedstawiam 10 zdjęć z mojego Instagrama, które zostały najcieplej przez Was przyjęte.




10. Najpiękniejsze okładki z mojej biblioteczki :) Oba zdjęcia miały taką samą liczbę polubień, dlatego są dwa.

9. Bardzo lubię książki w żółtym kolorze - najwyraźniej Wy też ;)


8. Urodzinowy prezent od męża - mój własny exlibris! Tylko coś ciągle nie mogę się zabrać za ostemplowanie reszty książek...


7. Książka mnie nie zachwyciła, ale za to Wam chyba spodobał się ten świecznik :)


6. "Dwory" zawsze się obronią ;) A do tego cudne zakładki od Epikpage ❤


5. Jedna z najpiękniejszych okładek, jakie widziałam. Mam nadzieję, że zawartość okaże się być równie piękna!

4. Po raz kolejny udowodniliście, że książki i herbata to dobre połączenie :)


3. Właściwie niezbyt mi się to zdjęcie podoba, ale widocznie lubicie, kiedy na jednym zdjęciu jest dużo książek :)

2. Zakładka zaprojektowana na moją prośbę przez Emilkę z Weź nie czytaj, w związku z akcją #bookstagramtopasja, stworzoną przez Kingę z KiniaBook.


1. Dużo książek na jednym zdjęciu + anglojęzyczne tytuły + piękna zakładka = przepis na sukces ;)


To tyle na dzisiaj, za miesiąc kolejna porcja zdjęć! :)


4 komentarze:

  1. Jestem zauroczona prezentem od męża, no po prostu jest bajeczny :). Muszę chyba taki pomysł podrzucić mojej drugiej połówce ^^.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo polecam wyroby BookInn, czekam jeszcze na okładkę na książkę ^_^ Koniecznie podrzuć pomysł, najlepiej tak, żeby myślał, że sam na niego wpadł :D

      Usuń
  2. Naprawdę podobają mi się twoje zdjęcia, chociaż już widziałam je na twoim bookstagramie. Od dłuższego czasu zbieram się, żeby kupić sobie taką pieczątkę. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! <3 :)
      Pieczątka może najtańsza nie jest, ale warta swojej ceny :)

      Usuń