poniedziałek, 11 listopada 2019

Podsumowanie października

Miało być pięknie, wyszło jak zwykle - tak mogę podsumować swój czytelniczy październik ;) Nie było źle, ale miałam sporo planów, których nie zdążyłam zrealizować - bywa. Za to po ubogim w nowości wrześniu nastąpił miesiąc obfitości - szczegóły poniżej :)




W październiku przeczytałam 9 książek. Mogłam więcej, ale pogoda była piękna, więc częściej wychodziłam z synkiem na spacery - są rzeczy ważne i ważniejsze :)

📖  Książka z kolekcji Agathy Christie: Entliczek pentliczek 

📖  Książka z kolekcji L.M. Montgomery: Jana ze Wzgórza Latarni

📖  Reread: X

📖  Książka po angielsku: Ice Mermaid - M.C. Frank

📖  Książka chrześcijańska: Bez rąk, bez nóg, bez ograniczeń - Nick Vujicic

📖  Wylosowana ze wszystkich nieprzeczytanych: Kradzione róże - Anna Łacina

📖  Recenzencka 1: Posłaniec burzy - J.C. Cervantes OPINIA 

📖  Recenzencka 2: Oddać serce - Lindsay Harrel  OPINIA

📖  Recenzencka 3: Zabójstwo na cztery ręce - Karolina Morawiecka OPINIA

📖  Podróż na koniec świata - Nicholas Gannon (audiobook)



Pażdziernikowe zdobycze


Jak pisałam we wstępie, po ubogim w nowości wrześniu, przyszedł bogatszy październik. Jest równowaga w przyrodzie, bo jak przeczytałam 9 książek, tak i 9 nowych zawitało na moich półkach ;)



📖 Lilka i wielka afera - Magdalena Witkiewicz (kupiłam w Tak Czytam)

📖  Gdyby ocean nosił twoje imię -  Tahereh Mafi (kupiona na KTK)

📖  Obsidio - J. Kristoff & A. Kaufman (kupiona na KTK)

📖  Szczęśliwa nieboszczka -  Małgorzata J. Kursa (od wydawnictwa Lira)

📖  Ulotna radość  Bonnie Leon (od wydawnictwa Dreams)

📖  Dni wypełnione słońcem -  Malwina Ferenz (od wydawnictwa Czwarta Strona)

📖  Martwy sezon -  Aneta Jadowska (Czytam Pierwszy)

📖  Enola Holmes. Sprawa leworęcznej lady -  Nancy Springer (Czytam Pierwszy)

📖  Uwierz w Mikołaja -  Magdalena Witkiewicz (od wydawnictwa Filia)


Teraz trochę gonią mnie terminy, ale ostatnio wyszło tyle ciekawych książek, że nie mogłam się powstrzymać :D Też tak macie?


A jak wyglądał wasz październik? Byliście na KTK? :)









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz