wtorek, 26 września 2017

Powakacyjny book haul

Jak niektórzy z Was wiedzą, niedawno udało mi się pojechać do Grecji i spełnić swoje marzenie. No, może jeszcze nie do końca, bo marzą mi się wyspy, a na razie byłam tylko w Atenach, ale spędziłam tam wspaniały czas! Oczywiście nie byłabym sobą, gdybym nie przywiozła do domu książkowych "pamiątek" ;) 




Wakacyjne zdobycze


Mój plan zwiedzania Aten od początku zawierał wizyty w kilku księgarniach i ta część planu została wykonana w stu procentach ;) Największe wrażenie zrobiła na mnie kilkupiętrowa księgarnia Public przy placu Syntagma, w której było mnóstwo książek po angielsku, różnych artykułów papierniczych, gadżetów itd. Przyjaciółka zabrała mnie też do antykwariatu, w którym za kilka euro można kupić literaturę anglojęzyczną, z przeróżnych gatunków.  

W sumie przywiozłam 6 nowych książek, chociaż kupiłam tylko jedną z nich, a reszta to prezenty od mojej kochanej greckiej przyjaciółki ❤ 

  • The Teashop on the Corner - Milly Johnson
  • A Place Called Perfect - Helena Duggan
  • No Vain Loss - M.C. Frank
  • Cruel Beauty - Rosamund Hodge
  • You Are Here  - Jennifer E. Smith
  • Rivers of Gold - Tracie Peterson
Do tego mąż sprezentował mi mojego pierwszego Funko POPa (oczywiście Roszpunkę, nie mogło być inaczej :D) i figurkę z cudnej serii Gorjuss.



Powakacyjne paczuszki


Po powrocie do domu miałam do odbioru sporo książkowych paczek - czekały na mnie w czterech różnych miejscach, aż mąż zaczął się ze mnie śmiać, że niedługo cały logistyczny światek w Katowicach będzie mnie kojarzył ;D 




  • Ósmy cud świata - Magdalena Witkiewicz (od wydawnictwa Filia, z dedykacją od autorki! ❤)
  • Lata powyżej zera - Anna Cieplak (od wydawnictwa Znak)
  • Wymazane - Michał Witkowski (od wydawnictwa Znak)
  • List z przeszłości - Mairi Wilson (od Wydawnictwa Kobiecego)
  • Żniwiarz. Czerwone słońce - Paulina Hendel (od wydawnictwa Czwarta Strona)
  • My mieliśmy szczęście  - Georgia Hunter (od wydawnictwa Czarna Owca)

Oprócz tego dostałam też kolejne dwie książki z prenumeraty Agathy Christie i kolejne dwie z prenumeraty Magdaleny Witkiewicz. 

Recenzje wszystkich książek z powyższego zdjęcia powinny w najbliższych tygodniach pojawić się na blogu :)






3 komentarze:

  1. "A Place Called Perfect" ma fantastyczną okładkę :D z pozycji polskojęzycznych, które do Ciebie dotarły, sama muszę koniecznie zainwestować w "Wymazane".
    Pozdrawiam C:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, właśnie dzięki tej okładce kupiłyśmy tę książkę dla nas obu :) Mam nadzieję, że treść też nam się spodoba :D
      "Wymazane" wydaje się być średnio w moim klimacie, ale Znak mnie nie pytał, czy ją chcę. Spróbuję przeczytać, ale jeśli będę się z nią męczyć, to chyba nie skończę.

      Usuń