poniedziałek, 4 września 2017

Podsumowanie sierpnia

Uwierzycie, że już po wakacjach? Strasznie szybko minęły w tym roku, a pogoda już od 1 września zrobiła się jesienna, może trochę zniechęcając do spacerów, ale za to zachęcając do czytania. Ale nie o wrześniu miało być, tylko o sierpniu ;) Zapraszam na moje podsumowanie!



Chyba zaczynam wpadać w jakąś rutynę, bo w czerwcu, lipcu i sierpniu przeczytałam po 12 książek, dobijając tym samym do pięknej liczby 100 książek przeczytanych w tym roku. Myślałam, że w sierpniu będzie ich trochę mniej, bo to dla mnie zazwyczaj najbardziej zajęty miesiąc w roku, ale jednak udało się trochę poczytać :)

  • Zdrajca tronu - Alwyn Hamilton  ★ 8,5/10 (recenzja)
  • Przebudzenie Lukrecji - Laura Adori ★ 5/10 (recenzja)
  • Droga do ciebie - J.P. Monninger ★ 8/10 (recenzja)
  • Wernisaż - Oskar Salwa ★ 7/10 (recenzja)
  • Azyl - Diane Ackerman ★ 7/10 
  • Na linii świata - Manuela Gretkowska ★ 2/10 (recenzja)
  • The Last Summer - Brandy Bruce ★ 8/10 (recenzja po angielsku)
  • Tańcząc z delfinami - Bonnie Leon ★ 8/10 (recenzja)
  • Disney Manga: Tangled - Shiori Kanaki ★ 7/10  (recenzja po angielsku)
  • The Tea Dragon Society - Katie O'Neill ★ 6/10 
  • Zwycięska służba chrześcijańska - Alan Redpath ★ 8/10 
  • Lato drugiej szansy - Morgan Matson ★ 8/10 

Ilość przeczytanych stron: 3480

Sherlockowe wyzwanie u Kulturalnej Pyry leży i kwiczy, zostały mi jeszcze 4 punkty do wypełnienia i mam nadzieję, że uda mi się to zrobić we wrześniu.  W sierpniu nie przeczytałam też nic z listy BBC, ale parę tytułów mam na czytniku i może uda mi się coś przeczytać na wakacyjnym wyjeździe.


Sierpniowy stosik


Tym razem jestem z siebie bardzo zadowolona, bo w sierpniu udało mi się prawie nie kupować książek i przybyło ich do mojej biblioteczki tylko 9 :) 


4 z książek widocznych na zdjęciu kupiłam używane:
  • Mikołajek ma kłopoty - Sempe, Goscinny
  • Wakacje Mikołajka  - Sempe, Goscinny
  • Córka wiatrów - Magdalena Kordel
  • Cząstka ciebie i mnie - Vanessa Greene
3 to egzemplarze recenzenckie:
  • Jak uczyć się szybciej i skuteczniej - Natalia i Krzysztof Minge
  • Wybory Niny - Anna Kekus
  • Tańcząc z delfinami - Bonnie Leon
2 to kolejne tytuły z prenumeraty książek Agathy Christie:
  • Trzy ślepe myszki
  • Cena geniuszu



Jak wyglądają Wasze podsumowania? Jaka była najlepsza książka, którą przeczytaliście w sierpniu? :)





8 komentarzy:

  1. Świetny wynik :) Mi udało się przeczytać 8 książek i jestem zadowolona :)
    Pozdrawiam :)
    czytanie-i-inne-przygody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Woooow! Sporo książek przeczytałaś :D
    A o Mikołajku czytałam tylko jedną książkę, dość grubą i coś kojarzę, że była biała :D Baaardzo mi się podobała. Uwielbiam humor w Mikołajku :)
    Buziaki! ;* Dolina Książek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Możliwe, że czytałaś jedną z tych nowszych, wydanych już po śmierci autora. Warto zacząć od początku, czyli po prostu od "Mikołajka" :) Humor jest faktycznie świetny, u mnie cała rodzina kocha te książki :D

      Usuń
  3. Piękne podsumowanie, gratuluję dobicia do setki! :D Cieszę się, że podobało Ci się "Lato drugiej szansy" Morgan Matson, bo mi nie za bardzo przypadło do gustu. I zaraz lecę czytać Twoją recenzję "Tańcząc z delfinami", bo bardzo mnie ta książka ciekawi :)

    Dla mnie zaskoczeniem i najlepszą książką zeszłego miesiąca była "Król węży" Jeffa Zentnera, a następna w kolejności "Dwór mgieł i furii" Sarah J. Maas.

    Gwiezdne Kroniki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :D
      Bardzo mi się podobało, a na koniec spłakałam się jak bóbr!
      Ooo, cieszę się, że Dwory jednak Ci się spodobały :D

      Usuń
  4. 100 książek to naprawdę imponujący wynik. Nie czytałam książek, które wymieniasz, ale mam ochotę sięgnąć po "Lato drugiej szansy".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!
      Polecam "Lato" - niby młodzieżówka, ale z pewnością nie jest płytka.

      Usuń